اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

کنتورنویسان آب گیلان آموزش حقوق شهروندی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: کنتورنویسان آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان آموزش حقوق شهروندی می‌بینند.

کنتورنویسان آب گیلان آموزش حقوق شهروندی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه حقوق شهروندی گیلان اظهار کرد: کارگروه حقوق شهروندی برای احقاق حقوق مردم و مراجعه کنندگان به سازمان‌ها ایجاد شده و یکی از افتخارهای دولت نهم و دهم است.

وی بر اهتمام جدی اعضای کارگروه حقوق شهروندی در پیگیری و اجرای مصوبات تاکید کرد و افزود: سازمان‌های مربوطه باید نماینده خود را برای شرکت در جلسه‌ها به صورت ثابت معرفی کنند.

پورعزیزی از آموزش کنتورنویسان آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان با هماهنگی بسیج حقوقدانان استان خبر داد و تصریح کرد: آب و فاضلاب شهری گیلان بخشی از خدمات خود برای تسهیل در امور را به دفاتر پیشخوان دولت محول کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار بررسی وضعیت پاسخگویی به مراجعه کنندگان در اداره‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی شد و بیان کرد: آب و فاضلاب روستایی گیلان نسبت به اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها درباره نحوه خدمت‌رسانی به مشترکان در دفاتر پیشخوان دولت و پست بانک‌ها اقدام کند.

وی ادامه داد: سازمان‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان باید دستورالعمل‌هایی که در اخذ مجوز مشترکان موجب نارضایتی می‌شود را بررسی و احصا کرده و به اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان ارسال کنند.

پورعزیزی آموزش وظایف و توجیه آبدارها در روستاها را به عهده سازمان آب و فاضلاب روستایی گیلان عنوان کرد.

وی در ادامه به فعالیت کانون‌های امور مساجد در مناطق ویژه اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: فرمانداری‌های رشت و لنگرود از پایگاه‌های اوقات فراغت مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان‌ها بازدید کنند.

این مسئول، با تاکید بر ارسال لیست اسامی مناطق ویژه گیلان به آموزش و پرورش، یادآور شد: سازمان بهزیستی باید از توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد برای کمک به افراد آسیب‌پذیر در مناطق ویژه استفاده کند.

وی، خواستار اعزام اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی به مناطق حاشیه‌نشین گیلان شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول