اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد

رشد 10 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در گلستان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نرخ کرایه حمل و نقل دانش‎آموزی سال تحصیلی در گلستان در سال جاری نسبت به سال گذشته 8 تا 10 درصد رشد داشته است.

رشد 10 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان زهرا نورا عصر شنبه در جلسه شورای شهر گرگان ضمن گرامیداشت ولادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت علی‎بن ‎موسی‎الرضا (ع) و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نرخ کرایه سرویس دانش‎آموزی سال تحصیلی با خودروهای پژو، سمند و ال 90 در سال 1391- 1390 به میزان 350 هزار ریال و در سال جاری این رقم به 400 هزار ریال افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نرخ کرایه سرویس‎های مدارس با خودروهای پراید و پیکان در سال گذشته را 320 هزار ریال و در سال جاری این رقم به 370 هزار ریال افزایش یافته است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه به نرخ کرایه ون و تویوتا اشاره کرد و متذکر شد: نرخ کرایه این خودروها در سال گذشته 300 هزار ریال بود و در سال جاری 330 هزار ریال پیش‎بینی شده است.

نورا با بیان اینکه نرخ کرایه سرویس مدارس از طریق مینی‎بوس 280 هزار ریال بوده است یادآور شد: این نرخ در سال جاری به 300 هزار ریال افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: در ادارات بستن پورت‎های یواس‎بی "USB" و درایوهای سی‎دی "CD" و دی‎وی‎دی"DVD" به منظور امنیت سیستم‎های رایانه‎ای، مسئولان دستگاه‎های اجرایی ضرورت دارد تا نسبت به معرفی کاربران خود حداکثر برای سه نفر اقدام کنند و بر اساس آن پورت‎های یواس‎بی "USB" و درایوهای سی‎دی "CD" و دی‎وی‎دی"DVD" هر ماه برای افراد معرفی شده باز خواهد شد.

عضو شورای شهر گرگان در خصوص اجاره المان بسیج شهرستان گرگان اظهار داشت: اجاره المان بسیج گرگان به شرکت اروین چکاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

علی کلاتی از دیگر اعضای شورای شهر گرگان نیز در زمینه نرخ کرایه سرویس‎های مدارس گرگان اظهار داشت: هنوز نامه‎ای از طریق سازمان تاکسیرانی برای شورای شهر مبنی بر نرخ تاکسی نیامده است و مصوبه قبلی شورا در رابطه با نرخ ناوگان درون شهری هنوز مشخص نیست که در چه مرحله‎ای است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول