اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آبان

گیلان میزبان همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری خارجی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی گیلان میزبانی این استان برای برگزاری همایش سرمایه‌گذاری خارجی را در 20 آبان امسال اعلام کرد.

گیلان میزبان همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منصور مولایی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه تبیین راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با حضور اعضای هیئت امنای شهر صنعتی رشت و جمعی از کارآفرینان، از میزبانی گیلان در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری خارجی 20 آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: در این راستا مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی در گیلان برپا شده که مسئولیت دبیرخانه این مرکز با سازمان امور اقتصادی و دارایی است.

این مسئول افزود: تاکنون با بررسی‌های به عمل آمده 100 پروژه از دستگاه‌ها از جمله صنایع، جهاد کشاورزی، گردشگری، منطقه آزاد و ... استخراج شده تا این طرح‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

دبیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی گیلان با اشاره به اینکه به‌ زودی در روزهای آینده احتمال تغییر در این طرح‌ها وجود دارد، ابراز کرد: با نزدیک شدن به همایش و برپایی جلسات متعدد با دستگاه‌ها و استفاده از نظرات افراد نخبه و کارشناس درصدد ارائه بهترین طرح برای سرمایه‌گذاری در گیلان هستیم.

وی برگزاری این همایش را مورد پیگیری و پشتیبانی ویژه وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست و تصریح کرد: استاندار گیلان نیز حساسیت ویژه‌ای در اجرای این همایش دارد.

مولایی‌پور اضافه کرد: امیدواریم با برپایی جلسات متعدد و استفاده از نظریات سرمایه‌گذاران و نخبگان اقتصادی روی پروژه‌هایی که در مرکز خدمات از حدود یک سال قبل درباره آنها فکر شده و امروز خروجی آن 100 پروژه در بخش‌های مختلف است بتوانیم زمینه‌ سرمایه‌گذاری خارجی و یا سرمایه‌گذاری مشترک ایرانی و خارجی را در گیلان فراهم کنیم.

وی افزود: باید ثابت کنیم که تحریم‌های کورکورانه‌ برخی از ابرقدرت‌ها بر کشوری که زیر پرچم ولایت در آینده‌ای نزدیک قدرت برتر منطقه‌ می‌شود هیچ تاثیری ندارد بنابراین هراس امروز دنیای استکبار از چشم‌انداز نظام ما برای رسیدن به قدرت برتر منطقه است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول