اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

هیئت عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری شهرکرد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از تشکیل هیئت عالی سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه به منظور فراهم کردن الگوی کارآمد در تامین منابع مالی مستمر و پایدار خبر داد.

هیئت عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری شهرکرد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌‎ریزی این شهرداری، اظهار داشت: به‌زودی سیاست‌های کلی شهرداری شهرکرد در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها بررسی و چشم‌انداز روشنی در این ارتباط ارائه می‌شود.

وی روان‌سازی ورود بخش خصوصی در پروژه‌های شهری را از جمله اهداف تشکیل این هیئت برشمرد و گفت: استفاده از روش‎های نوین منابع مالی، جذب و جهت‌دهی سرمایه‌های خرد در راستای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر، جلوگیری از فرار سرمایه‎های استان و شهرکرد و استفاده از ظرفیت‎های بخش خصوصی از دیگر اهداف به‎ شمار می‏رود.

غلامیان دهکردی با اشاره به اعضای این هیئت سرمایه‌گذاری، گفت: شهردار، معاون اداری و مالی، دبیر هیئت، دو کارشناس حقوقی و اقتصادی از شهرداری، نماینده معاون عمرانی استانداری و چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر از اعضای هیئت سرمایه‌گذاری محسوب می‎شوند.

شهردار شهرکرد مشارکت و جذب سرمایه‌‎گذاران بخش خصوصی در حوزه عمران شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه بسیاری از اختیارات در حوزه تصمیم‌گیری به هیئت عالی سرمایه‌گذاری واگذار می‎شود تا از هر گونه حرکت بدون برنامه‎ریزی در شهرداری جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: قطعاً مشارکت یکی از راه حل‎های اصلی در تمرکززدایی و کاهش تصدی‎گری است که زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‎های موجود و پتانسیل‎های بخش خصوصی برای شهرداری را به دنبال خواهد داشت.

غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‎ها یکی از دغدغه‎های امروزی مدیران شهری که ایجاد درآمد پایدار و ارتقای سطح درآمد سرانه شهروندان است، برطرف می‏شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول