اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد خواستار شد

تسریع در نصب پیش سردکن کشتارگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: شهرداران شهرستان گناباد هرچه سریع‌تر نسبت به نصب پیش سردکن در کشتارگاه‌ها اقدام کنند.

تسریع در نصب پیش سردکن کشتارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی در سلامت مردم و امکانات بسیار خوبی که در شهرستان وجود دارد مسئولان مربوطه ترتیبی اتخاذ کنند که کوچکترین مشکل بهداشتی در سطح شهرستان مشاهده نشود.

وی افزود: در صورت بروز مشکل سریعاً مسئولان نسبت به رفع آن اقدام کنند تا گرفتاری برای اهالی منطقه بوجود نیاید.

محمدی از شهرداران خواست که با عنایت به مصوبات قبلی هرچه سریع‌تر نسبت به نصب پیش سردکن در کشتارگاه‌ها اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به انتقال بیماری کشنده تب کریمه کنگو و احتمال آلودگی مردم از طریق ذبح دام در محل‌های عمومی از طریق اداره تبلیغات اسلامی و ستاد نماز جمعه شهرستان در مساجد و مراسم به مردم و به ویژه دامداران هشدار لازم در رابطه با عدم ذبح در معابر و منازل داده شود.

محمدی گفت: به منظور رفع مشکلات بهداشتی مسجد کویر پارک جلسه‌ای توسط اداره منابع طبیعی با حضور اداره برق، جهاد کشاورزی، معاونت بهداشتی، امور مساجد و هیئت امنای مسجد کویر پارک برگزار و تصمیمات اتخاذ شده به فرمانداری اعلام گردد.

وی افزود: مسئول پایانه‌های مسافربری، به رانندگان اتوبوس‌ها در رابطه با بهداشتی بودن آب شرب در داخل اتوبوس‌ها و عدم استفاده از یخ‌های فله‌ای و غیربهداشتی تذکرات لازم را داده و آنان را برای دریافت استعلام و گواهی بهداشتی به معاونت بهداشتی معرفی کنند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول