اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه سلامت استانداری اصفهان:

دست کارخانه‌های فرآورده گوشتی برای تولید دوباره خمیر مرغ باز نیست

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه سلامت استانداری اصفهان گفت: دست کارخانه‌های فرآورده گوشتی اصفهان برای تولید دوباره خمیر مرغ باز نیست، بلکه تنها بازنگری دوباره به تولید خمیر مرغ در دستور کار استانداری اصفهان قرار گرفت.

دست کارخانه‌های فرآورده گوشتی برای تولید دوباره خمیر مرغ باز نیست

کمال حیدری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بنا به درخواست کارخانه‌های فراورده‌های گوشتی بر نظارت دوباره بر کیفیت تولید خمیر مرغ و استفاده از دستگاه‌های این کارخانجات، این مسئله در دستور کارکارگروه سلامت اصفهان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در کارگروه سلامت تیرماه اصفهان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری با توجه به درخواست دوباره صاحبان کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی اصفهان مبنی بر نظارت بر تولید خمیر مرغ در این کارخانه‌ها، پیشنهاد بررسی دوباره و تأمل بر این موضوع را دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: مطرح کردن این موضوع در کارگروه سلامت به دلیل اعتراض صاحبان کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی اصفهان به استاندار به عنوان یک مقام استانی بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا موضوع خمیر مرغ پس از بررسی کارشناسی چند ساله در کشور و اصفهان و ممنوعیت تولید آن در کارخانه‌های بار دیگر در کارگروه سلامت اصفهان مطرح شد، تاکید کرد: بررسی دوباره این موضوع به مثابه همان است که وقتی رای دادگاه در مورد یک مسئله‌ای صادر و شخص به نتیجه شکایت دارد، آن رای برای بار دیگر در واحد تجدیدنظر مطرح می‌شود.

حیدری با بیان اینکه هنوز نتیجه بررسی‌ها مشخص نشده است، ادامه داد: در مصوبه کارگروه سلامت تیرماه استانداری اصفهان مصوبه‌ای در ارتباط با اینکه دست کارخانه‌های اصفهان برای تولید خمیر مرغ باز است، وجود ندارد، زیرا تنها در حد طرح موضوع و خواستار نگاهی دوباره به وضعیت کارخانه‌های اصفهان بود و نتیجه‌ای مشخص نشد.

وی اضافه کرد: تمام صحبت صاحبان کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی اصفهان این بود که چرا موضوع تولید خمیر مرغ به همان روند گذشته در کل کشور صورت می‌گیرد، اما کسی برخورد نمی‌کند و تنها در اصفهان نظارت این چنینی وجود دارد.

دبیر کارگروه سلامت استانداری اصفهان در پاسخ به این شبهه در مورد کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی اصفهان گفت: عدم برخورد جدی مسئولان سایر استان‌ها با موضوع تولید خمیر مرغ دلیل بر نبود نظارت بر این مسئله در اصفهان نیست و همان‌طور که اصفهان پیشتاز در امر یخ بهداشتی و بسته‌بندی مرغ و تولید ظروف گیاهی است، در این حوزه هم تنها برای سلامتی مردم دست به یک‌سری از اقداماتی بهداشتی زده است.

وی افزود: صاحبان کارخانجات اصفهان مدعی سلامت فراورده‌های گوشتی شدند و درخواست بازنگری دوباره به مصوبه ممنوعیت خمیر مرغ در این کارخانه‌ها از سوی استانداری شدند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول