اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی واحدهای متخلف تولید فرآورده‌های گوشتی بویراحمد به مراجع قضایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بازرسی کارشناسان اداره‌کل استاندارد از واحد‌های تولید فرآورده‌های گوشتی در سطح شهرستان بویراحمد، دو واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معرفی واحدهای متخلف تولید فرآورده‌های گوشتی بویراحمد به مراجع قضایی

محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان اداره‌کل استاندارد از واحد‌های تولید فرآورده‌های گوشتی در سطح شهر یاسوج، دو واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تذکرات متعدد در ‌خصوص استفاده از فرآورده‌های غیر‌مجاز (خمیر مرغ) در تولیدات خود، پروانه‌های این واحد‌های تولیدی تعلیق شده و به ‌رغم تعلیق پروانه، این واحدها هم‌چنان به استفاده از نشان استاندارد بر روی تولیدات خود ادامه داده‌اند و مدیران این کارخانه‌های تولیدی توسط واحد حقوقی اداره‌کل استاندارد به دادسرای یاسوج معرفی شدند.

وی افزود: خمیر مرغ تولید شده با روش‌ها و دستگاه‌های غیر استاندارد برای سلامتی مصرف‌کنندگان عوارض خطرناکی را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل اداره استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: برخی از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس و کالباس‌ از خمیر مرغ متشکل از پوست، استخوان و احشاء داخل بدن مرغ استفاده می‌کنند که غیر بهداشتی و برای سلامت مصرف‌کنندگان مضر است.

محمدی تاکید کرد: هم‌استانی‌ها در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به واحد حقوقی اداره‌کل استاندارد گزارش دهند.                

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول