اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع فرهنگی نور خبر داد

راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی تربیت دینی کودک در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع فرهنگی نور از راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی تربیت دینی کودک در قم خبر داد.

راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی تربیت دینی کودک در قم

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی تربیت دینی کودک اظهار کرد: این مرکز آموزش‌هایی در زمینه تربیت دینی کودک، تربیت مربی متون تخصصی قرآن، تربیت مربی مادران و مهارت‌های همسرداری با حضور حجج اسلام تراشیون و عباسی برگزار می‌کند.

مدیرعامل مجتمع فرهنگی نور با بیان اینکه حدود 30 هزار نفر خردسال در منطقه نیروگاه وجود دارد گفت: لازم است بر اساس آموزش‌های ارزشمند اسلام برای تربیت دینی کودکان اقدام کنیم تا جامعه سالمی داشته باشیم.

وی یادآور شد: در دوران کنونی تهاجم شیطان نسل جوان و خانواده را هدف گرفته و در صدد نابودی کامل آنها است بنابراین باید با اقدامات اساسی سعادت خود و جامعه اسلامی را تضمین کنیم.

محمدی‌تبار عنوان داشت: مرکز تربیت دینی کودک بر اساس نیاز اساسی که در زمینه تاسیس مرکز تخصصی کودک با رویکرد دینی وجود داشت با استفاده از متون ارزشی، کاربردی و استادان مجرب راه‌اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار این مرکز برای کاربردی کردن آموزه‌ها و بررسی نتیجه آن مرکز مهد شکوفه‌های قرآنی و پیش دبستانی ایجاد شده است.

مدیرعامل مجتمع فرهنگی نور ابراز کرد: ارتقای سطح مربیان با برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت از دیگر برنامه‌های مرکز تخصصی تربیت دینی بوده و همچنین برای ارتباط خانواده‌ها با مرکز، دوره‌های ویژه تربیت مربی مادران پیش‌بینی شده است.

وی عنوان داشت: با راه‌اندازی مرکز تخصصی تربیت دینی کودک گامی مؤثر و اساسی در تربیت کودکان بر اساس آموزه‌های گهربار اسلام برداشته می‌شود تا نقش و جایگاه قم را به جهانیان بشناسانیم.

محمدی‌تبار عنوان داشت: علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های این مرکز تا 15 مهر فرصت دارند برای شرکت در این دوره مشخصات و نام و نام خانوادگی خود را به همراه عدد 20 به سامانه پیامکی مجتمع 3000856110 ارسال کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول