اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

تعلیم و تربیت در راستای فرایض دینی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به ترکیب استان سیستان‌وبلوچستان از شیعه و سنی، باید تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در راستای فرایض دینی و مذهبی باشد.

تعلیم و تربیت در راستای فرایض دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی دو روزه هم‌اندیشی مدیران و رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان‌وبلوچستان در خانه معلم زاهدان اظهار داشت: فصل مهر موج عظیمی از تلاش و کوشش در راستای فراگیری علم و دانش است و شما معلمان امنای این موج عظیم و علمی هستید.

وی افزود: امروزه دنیا درصدد انگیزه‌زدایی است و بازگشایی مدارس سال جدید در حالی صورت می‌پذیرد که سیستم نظام آموزشی کشور هم دچار تحولی عظیم و مثبت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی شده برای اجرای سند تحول بنیادین زیر نظر وزیری کارآمد و متعهد گفت: بزرگترین امانت در جامعه، امانت تعلیم و تربیت جوانان است و این امر با برنامه‌ریزی و تلاش بر مبنای اعتقاد و باورهای دینی و اسلامی میسر می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: رسالت ما در استان، خطیرتر از سایر استان‌هاست زیرا استان ما ترکیبی از اهل تشیع و تسنن را در خود جای داده و دشمن با توجه به همین امر از حربه تفرقه استفاده می‌کند لذا باید تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان در راستای فرایض دینی و مذهبی شدت پذیرد و انجام شود.

جانشین سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان هم در این گردهمایی گفت: رسالت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، تعلیم و تربیت نسل جوان بر مبنای دین و ولایت است.

حبیب لکزایی بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب کاروان‌های زیارتی به مناطق جنگی می‌تواند این امر را شدت بخشد.

وی افزود: توسعه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، نظامی و علمی مرهون زحمات و تلاش آموزش و پرورش است و نقش اساسی این امر در تربیت و تعلیم جوانان این مرز و بوم از مدرسه و توسط معلمان و دبیران ارزشمند به دانش‌آموزان القا و آموخته می‌شود. جانشین سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: اقدامات خوب آموزش و پرورش در استان قابل تقدیر است و به نمایندگی از سپاه استان از تمامی دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول