اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش:

نباید از نقش خانواده‌ها در دفاع مقدس غفلت شود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش گفت: نیاید از نقش خانواده‌های رزمندگان اسلام در تحقق یافتن دفاع مقدس غفلت شود.

نباید از نقش خانواده‌ها در دفاع مقدس غفلت شود

رحمان اکبرآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قوشچی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی به پشتوانه خانواده‌های خود، به نبرد با دشمنان پرداختند و پیروزی بزرگی را برای کشورمان رقم زدند، بر این ‌اساس در نیروهای مسلح نسبت به جایگاه خانواده بی‌توجهی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، گفت: برپایی شامگاه نیروهای مسلح، اعزام سخنران به دانشگاه‌ها و مدارس، اجرای طرح مردم‌یاری، اعزام پزشک به مناطق محروم، توزیع اقلام غذایی بین ساکنان روستاهای محروم، برپایی ایستگاه صلواتی و شرکت پرسنل در نماز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های ارتش برای هفته جاری است.

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش بر لزوم انتقال‌دادن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد و افزود: برای اینکه جوانان و نوجوانان از تمامیت جغرافیایی و فرهنگی کشورمان مقابل تهدیدها به شکل مطلوب حراست کنند باید با مفاهیم ایثار، شهادت، فداکاری و ... مانوس شوند.

اکبرآبادی به حضور فرهنگی ارتش در کنار حضور نظامی، نمایش اقتدار و توانمندی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: برای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوع اجتماعی و فرهنگی تدارک یافته است تا اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با ابعاد مختلف نقش ارتش در تحقق دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با اشاره به برپایی همایش بهداشت روان برای خانواده‌های نیروهای مسلح، گفت: برای اینکه پرسنل در پست‌های خود به شکل مطلوب ایفای نقش کنند نباید از بابت خانواده خود نگرانی داشته باشند از این رو برای رفع مشکلات آنها کمک شده و گاه برای انجام اعمال جراحی و درمان همسران و فرزندان کارکنان نیز اعتبار خاصی لحاظ می‌شود.

اکبرآبادی بیان داشت: مسائل معیشتی و ماشینی شدن زندگی به اغلب افراد فشار وارد می‌کند از این رو حمایت‌کردن از افرادی که پست‌های مهم دارند مورد توجه قرار گرفته است تا با داشتن کانون گرم خانواده، بستری مناسب برای خدمت به افراد جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول