اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

خانواده شهدا سند زنده عزت و افتخار نظام هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همه ایثارگران به ویژه خانواده شهدا سندهای زنده از عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.

خانواده شهدا سند زنده عزت و افتخار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز چراغ‌ها و مشعل این راه روشن به دست فرزندان، همسران و مادران شهداست. آن‌ها که فداکاری کردند و با تقدیم عزیزان خود در دوران دفاع مقدس، درس عزت، جوانمردی و ایثار به همه ملت‌ها دادند.

وی رژه نیروهای دفاع مقدس در نخستین روز این هفته را خسته نباشید گفت و افزود: جنگ و دفاع مردم ایران علیه دشمن از نیمه اول سال 57 تا نیمه اول سال 67 عملا ادامه داشت و در این 10 سال رزمندگان و سربازان اسلام از سخت‌ترین آزمون‌ها و امتحان‌های الهی سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سربازان اسلام هم درمبارزه با نفس و هم در دفاع از وطن و ارزش‌های ناب محمدی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شدند، افزود: این پیروزی‌های بزرگ در سایه استقامت، صبر، غیرت و فتوت نصیب ما شد.

موسوی جزایری خطاب به دشمنان ایران در دوران دفاع مقدس به ویژه حزب بعث گفت: قعر جهنم جای شماست و امروز اربابان شما در سراشیبی سقوط هستند.

* امام رضا (ع) اختصاص به شیعه ندارد

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و عرض ادب به ساحت مقدس این امامان معصوم، اظهار داشت: عنایات وجود مقدس ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) اختصاص به شیعه ندارد.

موسوی جزایری با اشاره به برخی روایات و داستان‌ها در این خصوص افزود: پیروان اهل سنت اعم از حنفی‌ها، حنبلی‌ها، شافعی‌ها و مالکی‌ها در کتب خود به کراماتی که از آن حضرت مشاهده کرده‌اند اذعان داشته‌اند.

* حج؛ افتخار نظام اسلامی

خطیب جمعه اهواز همچنین با گرامیداشت هفته حج، این ایام را به همه دست اندرکاران و عوامل انجام این فریضه الهی در خوزستان تبریک گفت.

موسوی جزایری اظهار داشت: حج افتخاری برای ملت و کشور ماست و خدای را سپاسگزاریم که همه ساله با نظم و برنامه ریزی خوب و با برنامه‌های پرمحتوا این فریضه انجام می‌شود.

* محکوم کردن اهانت به مقدسات دینی

امام جمعه اهواز همچنین بار دیگر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، عاملان این اقدام را افرادی بی‌سواد و عقده‌ای، خبیث و نادان توصیف کرد که توسط صهیونیست‌ها و آمریکا با حقه پول و تزویر و در سایه حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا به این کار واداشته شده و این جنایت را مرتکب شده‌اند.

وی تصریح کرد: دانشمندان مسیحی، فیلسوفان و بزرگان کلیمی در دنیا زبان به مدیحه سرایی پیامبر (ص) گشوده‌اند و ایشان را منجی بشریت مطرح کرده‌اند.

موسوی جزایری خاطرنشان کرد: سازندگان این فیلم موهن به ساحت مقدس کسی توهین کرده‌اند که علما و حکمای بزرگ مسلمان و غیرمسلمان که فهیم و منصف هستند در مقابل آن حضرت سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی خطاب به عاملان اهانت به مقدسات دینی مسلمانان گفت: سرجای خود بنشینید و گرنه مسلمانان عالم درسی بزرگ و لطمه‌ای بر شما وارد خواهند کرد که تا ابد فراموش نکنید.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول