اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

شهدای جهادگر در عالم برزخ از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: شهیدان به ویژه سنگرسازان بی‌سنگر با قدرت و علم در عالم برزخ حضور دارند.

شهدای جهادگر در عالم برزخ از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در یازدهمین یادواره سراسری تجدید میثاق با شهدا و تجلیل از ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: توسط وزارت جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس بیش از 44 هزار کیلومتر خاکریز، یک‌هزار و 450 کیلومتر جاده، 320 سنگر، 7 هزار پل و آبراهه، 44 هزار کیلومتر راه مواصلاتی احداث شده است.

وی تصریح کرد: حضور 450 هزار نیروی جهاد کشاورزی، 3 هزار و 300 شهید، یک‌هزار و 200 آزاده، 72 مفقودالاثر، 2 هزار و 300 جانباز ستادی و 7 هزار جانباز مردمی نشان از ایثار و رشادت‌های جهادگران و این سنگرسازان بی‌سنگر در طول دفاع مقدس است.

رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس نیز در این آیین طی سخنانی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس هیچ رزمنده‌ای به دنبال پست و مقام نبود و جنگ، نردبان ترقی و پرش نمی‌شد.

حجت‌الاسلام علی شیخ موحد اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید راه شهیدان در تمام ارکان زندگی سرلوحه فعالیت‌ها قرار داده شود.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت‌های سنگرسازان بی‌سنگر به ویژه نیروهای رزمی، مهندسی و پشتیبانی جهاد فارس بودیم که با احداث پل، خاکریز و سایت‌های موشکی، نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام داشتند.

مهرزاد خرد خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی نمادی بوده که با یک دست ملت و با دست دیگر دولت به او یاری رسانده و با ایجاد ستادها، قرارگاه و مراکز پشتیبانی به رزمندگان کمک رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام 182 هزار رزمنده، تقدیم 183 شهید، یک‌هزار و 600 مجروح، جانباز و آزاده و تشکیل گروه‌های راه‌سازی و عملیات پل‌سازی و استحکام جاده‌ها و خاکریزها از دیگر فعالیت‌های جهاد کشاورزی فارس در دوران دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول