اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کشور:

جشن‌های زیرسایه خورشید بازتاب عملی زندگی امام رضا (ع) در بین مردم است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیرکشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: کاروان‌های خادمان حرم رضوی در جشن‌های زیرسایه خورشید می‌تواند بازتاب عملی زندگی امام رضا(ع) در بین مردم ایران و سایر مسلمانان و مردم جهان باشد.

جشن‌های زیرسایه خورشید بازتاب عملی زندگی امام رضا (ع) در بین مردم است

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید، علیرضا افشار اظهار کرد: عنایت و لطف خاصه حضرت ثامن‌الحجج(ع) مهم‌ترین عامل توفیق برگزارکنندگان این جشن‌ها است بنابراین مدیران فرهنگی آستان‌قدس رضوی باید با دقت و تیزهوشی بیشتری محتویات بسته‌های فرهنگی که در اختیار مردم قرار می‌‌گیرد را انتخاب کنند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه حضرت رضا (ع) توصیه‌های بسیاری در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی از قبیل ارتباط افراد خانواده، ازدواج، بلوغ جوانان، تربیت کودک، ضوابط شغلی و کسب روزی حلال و سایر مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند، افزود: اگر کاروان‌ خدام در این حرکت زیبای فرهنگی در شهرهای مختلف هنگام دیدار با مردم و به‌ خصوص خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسته‌های فرهنگی را که در آن سیره رضوی به قلم نویسندگان و هنرمندان شاخص و متعهد نوشته شده را توزیع کنند؛ سلامت، سعادت و نشاط زندگی خانواده ایرانی و متدین را تأمین می‌کند.

افشار با بیان اینکه ایران اسلامی با مجهز به ابزار اخلاق اسلامی می‌‌تواند پاسخ دندان شکنی به دشمنان در جنگ‌نرم بدهد، خاطرنشان کرد: دنیای کنونی فارغ از اخلاق انسانی بشریت را به سیاه‌چال نابودی کشانده بنابراین در حال حاضر فطرت‌های پاک به دنبال راه نجات از این منجلاب هستند.

وی، اذعان داشت: مسئولان حوزه هنری کشور و آستان‌قدس‌ رضوی برای مقابله با تبلیغات سنگین صهیونیسم و آمریکا در سینمای هالیوود وظیفه دارند با به‌کارگیری هنرمندان متدین و با استفاده از منابع عظیم اخلاق و عرفان در ظرف هنر، بشریت را نجات دهند و تمام نقشه‌های کفر را در سراسر گیتی نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول