اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان اعلام کرد

آماده‌باش پلیس آبادان همزمان با بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید نیروهای پلیس همگام با دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده برقراری نظم و انضباط در آبادان هستند.

آماده‌باش پلیس آبادان همزمان با بازگشایی مدارس

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان آبادان در راستای ایجاد نظم و انضباط پیرامون مدارس منطقه از امروز فعالیت‌های روتین کاری خود را مضاعف کرده‌اند.

وی افزود: در بحث ترافیکی و کاهش بار و گره‌های ترافیکی در نقاط پرتردد شهر پلیس راهور و در بحث ایجاد امنیت پیرامون مدارس آبادان، مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان با فرماندهی انتظامی منطقه همکاری دارند.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های منطقه در سه نوبت صبح، ظهر و عصر با استقرار اکیپ‌های نظارتی در پیرامون مدارس برای ایجاد نظم و امنیت دانش‌آموزان با اداره آموزش و پرورش منطقه همکاری دارند.

وی با اشاره به طرح فوق برای سال تحصیلی جدید گفت: مأموران و اعضای فرماندهی انتظامی آبادان در کل سال تحصیلی جدید برای ایجاد آرامش و توازن در بار ترافیکی شهر در آماده کامل باش هستند و اکیپ‌های خود را در پیرامون آموزشگاه‌ها به خصوص مدارس راهنمایی و دبیرستان دخترانه مستقر می‌کنند.

چنداز افزود: نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس از دیگر تمهیدات فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: تشکیل جلسه و هماهنگی با سازمان تاکسیرانی شهرستان برای تأیید صلاحیت و سلامت رانندگان سرویس‌های مدارس، از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی منطقه برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان آبادانی است.

فرمانده انتظامی آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص توصیه به اولیا برای ایجاد هرچه بیشتر سلامت روانی و جسمی فرزندانشان گفت: خانواده‌‌های آبادانی با تعامل هرچه بیشتر با نیروی انتظامی و نظارت بر رفت‌ و آمد فرزندانشان به مدارس می‌توانند کمک بسزایی در حفظ آرامش دانش‌آموزان داشته باشند.

وی در پایان گفت: در سال تحصیلی جدید اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان همه توان و نیروی خود را برای حفظ امنیت و ایجاد آرامش در منطقه به کار بسته و همکاری دو طرفه‌ای با نیروی انتظامی داشته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول