اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

تدابیر امنیتی انتخابات در آبادان در حال اجراست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: تدابیر امنیتی انتخابات در اقصی نقاط این منطقه در حال اجراست.

تدابیر امنیتی انتخابات در آبادان در حال اجراست

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بر اساس اخبار رسیده خوشبختانه اکثر مردم در ساعات اولیه صبح حضور یافته و به امام خود لبیک گفتند و تاکنون حضور خوبی به ویژه در این منطقه داشته‌ایم.

وی با اشاره به فرموده مقام رهبری که امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را چهار مؤلفه در برگزاری انتخابات عنوان کرد، گفت: ما در نیروی انتظامی به سبب مسئولیتمان تأمین کننده امنیت انتخابات که مؤلفه‌ای مهم است، هستیم.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: معتقدیم تأمین کننده اصلی امنیت خود مردم هستند، ولی پلیس هم همه تمهیدات لازم را در حوزه‌های اخذ رأی و نقاط مشخص اندیشیده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس این شهرستان به‌منظور تأمین امنیت انتخابات و برقراری نظم در شعبه‌ها آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا مردم در کمال آرامش و امنیت رای خود را در صندوق‌ها بریزند.

چنداز با بیان اینکه امنیت انتخابات تا پایان روز رأی‌گیری کاملاً تأمین است، افزود: در راستای تأمین امنیت انتخابات در منطقه نیروهای بسیج و سپاه نیز همکاری مکفی را بر عهده دارند.

وی در ادامه خطاب به شهروندان اشاره کرد: تعامل شهروندان با نیروهای انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جریان انتخابات در منطقه بسیار مؤثر است.

فرمانده انتظامی آبادان همچنین با اشاره به تحولات منطقه و بیداری اسلامی گفت: مردم همگام با ولایت و با توجه به باورهای دینی و اعتقادات به نظام همانند قبل در صحنه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول