اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد

همکاری نیروی انتظامی آبادان در برقراری نظم انتخابات

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان از همکاری نیروی انتظامی، شهرستان در برقراری نظم و امنیت انتخابات خبر داد.

همکاری نیروی انتظامی آبادان در برقراری نظم انتخابات

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان آبادان طبق شرح وظایف تعریف شده و برابر دستورالعمل‌هایی که به این نیرو ابلاغ شده با تمام امکانات خود ایجاد نظم و امنیت را در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا با تمام توان سعی خواهیم کرد که پوشش انتظامی مناسب و هماهنگ با سایر ادارات را در سطح شهرستان به وجود بیاوریم.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: به منظور رعایت این اصل مهم توصیه‌های لازم به کاندیداها شده و جلساتی با آنها برگزار شده که اخلاق انتخاباتی را در حین و بعد از انتخابات رعایت کنند.

چنداز در خصوص نحوه تبلیغات کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: در طول ایام هفته‌ای که تبلیغات انتخاباتی شروع می‌شود یعنی از روز پنج‌شنبه به امید خدا با تمهیداتی ویژه‌ تمام موارد تبلیغاتی را پوشش داده و رصد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که با همکاری کاندیداها، طرفداران آنها و مردم خوب شهرستان آبادان انتخابات خوبی را در سایه امنیت و آرامش برگزار کنیم.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه نحوه تبلیغات در قالب مقرراتی مدون به همه کاندیداها ابلاغ شده اظهار داشت: همه نامزدهای انتخاباتی از وظایفی که به عهده آنهاست مطلع هستند و این وظایف به طور کتبی به آنها ابلاغ شده که با همکاری کاندیداها و با راهنمایی آنها از طریق ستادهای مرکزی تبلیغات هر یک از آنها صورت می‌گیرد.

چنداز در پایان با اشاره به همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریابانی شهرستان آبادان با نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم انتخابات گفت: ما با تمام توان خود این انتخابات را  پوشش خواهیم داد و امیدواریم برابر شرح وظایفی که برای نیروی انتظامی تعریف شده‌است بتوانیم در حفظ نظم و امنیت این دوره از انتخابات موفق باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول