اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد

به کارگیری تمهیدات ویژه انتظامی در روز انتخابات در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان از به کارگیری تمهیدات ویژه انتظامی در روز انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به کارگیری تمهیدات ویژه انتظامی در روز انتخابات در آبادان

احمد چنداز امروز در حاشیه رأی‌گیری انتخاباتی از مسئولان درجه یک آبادان در ساختمان فرمانداری این شهرستان پس از انداختن رأی خود در صندوق در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار کرد: وظایف نیروی انتظامی در رابطه با انتخابات به قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات مربوط می‌شود.

وی افزود: قبل از انتخابات به یاری خداوند با همکاری خوب کاندیداها و مردم قهرمان شهرستان آبادان بدون هیچ مشکلی مرحله تبلیغات انتخاباتی سپری شده و هیچ‌گونه تخلفی را مشاهده نکردیم.

فرمانده انتظامی آبادان خاطرنشان کرد: امروز در روز برگزاری انتخابات نیز با بسیج کردن تمام نیروها و امکانات خود در کنار مردم شهرستان کار برقراری نظم و امنیت را بر عهده داریم و امیدواریم که با همکاری آنان و همچنین با همکاری‌های لازم از سوی کاندیداها و هواداران آنها امروز را نیز بتوانیم پشت سر گذاشته و برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

چنداز با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است تصریح کرد: نیروی انتظامی برای مردم انجام وظیفه می‌کند و از همه کسانی که با ما همکاری می‌کنند تشکر می‌کنیم.

وی در خصوص میزان آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری نظم انتخابات اظهار کرد: ما تمهیدات ویژه انتظامی را با تمام استعداد و نیروهای خود به کار گرفته‌ و امیدواریم امنیتی شایسته شأن همشهریان خود را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم پس از اتمام انتخابات همه با پذیرش رأی حداکثری مردم به همکاری‌های خود با نیروی انتظامی ادامه داده و با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول