اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ بازگشایی مدارس بردخون نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس بردخون با حضور دانش آموزان و مسئولان استانی نواخته شد.

زنگ بازگشایی مدارس بردخون نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امام جمعه بردخون صبح امروز با تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس گفت: امروز روز نخست جهاد علمی در کشور و روزی به یاد ماندنی است.
حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی ادامه داد: بیشتر مسائل زمان و مکان خاصی دارند اما آموختن به هیچ مکان و زمانی محدود نمی‌شود و از کودکی تا مرگ زمان آموختن و یادگیری است و انسان با دو بال علم و ایمان می‌تواند پرواز کند و اگر می‌خواهید خوشبخت و سعادتمند شوید خود را به آن مسلح کنید.
وی افزود: علم بدون ایمان مخرب و ویرانگر است و پیامبران مبعوث شدند تا پرورش و تزکیه و تعلیم را در جامعه گسترش دهند پس توجه به تربیت و انسان سازی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر گفت: همه تلاش و همت فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش منطقه بر ایجاد فضای تفاهم و تعامل و سازندگی در مسیر اشاعه علم و دانش و گسترش معنویات در بین فرزندان جامعه است.
حسین مصلحی پورافزود: با یاری خدا و حمایت مسئولان زمینه کار و فعالیت مهیا شده و امیدواریم با همراهی و مشارکت بیشتر اولیا و همکاری همه نخبگان وصاحب نظران، شاهد توسعه همه جانبه و فراگیر در منطقه و پیشرفت و تعالی جوانان این مرز و بوم در همه عرصه‌های کشور باشیم.
با حضور مسئولان بخش،گروه اعزامی اداره کل، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانش آموزان و فرهنگیان منطقه در دبیرستان حجاب شهر بردخون برگزار شد زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط مادر شهید فاطمه قایدی به صدا در آمد.
در ادامه پیام وزیرآموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد.
سپس دانش آموزان با عبور از زیر قرآن وارد کلاس‌های درس درس شدند و سال تحصیلی را در پناه قرآن آغاز کردند.
همچنین در این مراسم برنامه‌های شاد و سرگرم کننده با موضوع دانش و هفته دفاع مقدس توسط دانش آموزان اجرا شد و روز اوّل سال تحصیلی را با گل و شیرینی جشن گرفتند.
در پایان برنامه‌ها نیز دو رکعت نماز شکر به امامت امام جمعه بردخون در نمازخانه دبیرستان اقامه شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول