اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان؛

زنگ بازگشایی مدارس در گلستان به صدا در آمد

خبرگزاری فارس: زنگ بازگشایی مدارس در گلستان با حضور استاندار به صدا درآمد.

زنگ بازگشایی مدارس در گلستان  به صدا در آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی، نماینده وزیر آموزش و پرورش، فرماندار گرگان، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و جمعی از معلمان و دانش آموزان در مدرسه شاهد دخترانه گرگان به صدا در آمد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم با بیان اینکه میلیون‌ها دانش‌آموز برای دفاع از ارزش‌ها وارد مدرسه می‌شوند، گفت: دانش‌آموزان این نظام مقدس باید سفیر خوبی‌ها و ارزش‌ها برای جامعه خود باشند.
عیسی پایین‌محلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دانش‌آموزان خواست تا ارزش‌های شهدا و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: حجاب یکی از بهترین ارزش‌ها است که دانش‌آموزان مخصوصا در مدارس دخترانه باید آن را سرلوحه قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درس خواندن را از دیگر ارزش‌ها برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: تجربه نشان می‌دهد که اغلب دانش‌آموزانی که در خانواده‌ها با تربیت دینی و فضایل اخلاقی آشنا می‌شوند از لحاظ درسی نیز ممتازتر هستند که نشانگر این مسئله است تعلیم در اختیار تربیت و تربیت نیز در اختیار تعلیم است.
پایین‌محلی با اشاره به اینکه دست‌هایی پنهانی به دنبال ایجاد شکاف بین نسل امروز انقلاب با نسل دهه‌های اول انقلاب هستند، اذعان داشت: دشمنان نظام از دوران ابتدایی تا دبیرستان برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کنند تا با غفلت خانواده‌ها و مسئولان به مقاصد پلید خود دست یابند که در این زمینه باید هوشیار بود.
در پایان این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.
در این پیام حاجی‌بابایی خواستار سیاست تحولی در عرصه آموزش و پروش شده است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره اینکه ماه مهر یادآور سخت کوشی مسئولان و خانوادها است، تصریح کرد: ایجاد مدارس قرآنی، تالیف ده‌ها خود آموز قرآنی، افزایش اردوهای راهیان نور، تخصیص اعتبارت ورزشی، افزایش مشاوران و طرح ورزش ملی شنا در مدارس از جمله اقداماتی است که برای بهبود وضعیت آموزش انجام شده است.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول