اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ شکوفه‌ها در مداس گچساران طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: با حضور پرشور دانش‌آموزان، اولیا و مسئولان، زنگ شکوفه‌ها در مدارس گچساران به صدا درآمد و کلاس ‌اولی‌ها ورود خود به خانه دوم را جشن گرفتند.

زنگ شکوفه‌ها در مداس گچساران طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مراسم زنگ شکوفه‌ها صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس گچساران به صدا درآمد و رایحه خوش بهار علم و دانش در کوچه‌های این شهرستان نفت‌خیز پیچید.

مراسم جشن شکوفه‌ها صبح امروز و با حضور بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش گچساران و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان، دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در دبستان پسرانه شاهد این شهرستان برگزار شد.

در پایان این جشن که با توزیع شیرینی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تئاتر همراه بود، زنگ شکوفه‌ها به پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش گچساران توسط علی‌اصغر باقرزاده جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس که از اولیای دانش‌آموزان این مدرسه است، نواخته شد.

در این مراسم دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با عبور از زیر قرآن و دریافت کتاب‌های درسی خود، وارد کلاس‌های درس شدند.

گچساران 2 هزار و 300 کلاس اولی دارد

مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به اینکه دانش‌‌آموزان آینده‌‌سازان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: فضای مدرسه امروز با ورود دانش‌‌آموزان جدید شکوفا می‌‌شود.

یدالله مرادی با تأکید بر توجه معلمان و اولیا به امور تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان بیان داشت: این دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی بوده و پیشرفت آنها در عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها‌ چشم دشمنان اسلام را کور می‌‌کند.

وی ضمن تبریک تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌‌آفرینی‌های فرزندان پاک و ولایتمدار این مرز و بوم است.

مرادی ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بهار تعلیم و تربیت سبب آشنایی دانش‌‌آموزان با دلاورمردی‌ها و از جان گذشتگی‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

وی از معلمان و اولیای دانش‌آموزان خواست تا از این فرصت بهره‌ لازم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و نوجوان داشته باشند.

مرادی ابراز داشت: امروز در گچساران افزون بر 2 هزار و 300 دانش‌آموز کلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس گچساران، تمهیدات لازم برای اجرای موفق و مطلوب این سند اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به تفکیک پایه‌های اول تا سوم و چهارم تا ششم در مدرسه‌های شاهد دخترانه و پسرانه گچساران تصریح کرد: این کار با توجه به اهداف و برنامه‌های سند تحول بنیادین و اجرای طرح 3-3-3-3 صورت گرفته است.

مرادی بیان داشت: امسال مدارس گچساران به جز مدارس ابتدایی شاهد به صورت نظام 3-3-6 بوده اما در سال‌های آینده در تمامی مدارس ابتدایی گچساران این طرح اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول