اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

زنگ شکوفه‌ها در کرمان نواخته شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کرمان زنگ‌ شکوفه‌ها در دبستان قرآنی پسرانه میثم شهر کرمان نواخته شد.

زنگ شکوفه‌ها در کرمان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان قرآنی پسرانه میثم اظهار داشت: هجمه‌هایی که این روزها شاهد آن هستیم، عمدتا به خاطر دینداری، تبعیت از قرآن و پیامبر اکرم (ص) است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال این هستند که به هر طریق ممکن به این نظام ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه یک تعداد افراد سود‌جو برای رسیدن به پول و ثروت، لوازم‌التحریر با عکس‌های نامناسب وارد بازار کرده‌اند، افزود: امروزه دیده می‌شود که بر روی لوازم آموزشی از مداد گرفته تا وسایلی دیگری مانند کیف‌، دفتر‌ و خودکار عکس‌های مستهجن چاپ شده که همگی نماد شیطان‌پرستی‌، کفر و بی‌حجابی است و از این‌ طریق افکار بچه‌ها را به سوی مسائل خلاف اسلام و عرف سوق دهند.

نجار ابراز داشت: در این زمینه از سوی بازاریان اقدامات خوبی صورت گرفته و قرار بر این شده که همه این وسایل آموزشی از سطح بازار جمع‌آوری و معدوم شوند.

وی از والدین درخواست کرد که این وسایل آموزشی را برای فرزندان خود تهیه نکرده و مربیان نیز از ورود این وسایل به داخل مدرسه جلوگیری کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: استان کرمان ‌از فرهنگ غنی برخوردار است، بازاریان و تولید کنندگان ما می‌توانند این وسایل آموزشی را تولید کنند و روی جلد آنها از بناهای تاریخی و طبیعت مربوط به استان استفاده کنند‌ تا آینده‌سازان این مملکت با داشته‌های خود آشنا شوند.

نجار تصریح کرد: معلم‌ها باید بدانند نونهالان امانت الهی هستند که به دست آنها باید به سرانجام نهایی برسند.

به گزارش فارس، زنگ شکوفه‌ها با حضور استاندار کرمان، نماینده وزیر آموزش و پرورش ‌و دیگر مسئولان استانی به صورت نمادین در دبستان قرآنی پسرانه میثم شهر کرمان نواخته شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول