اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان زنجان:

8 یادواره شهید همزمان با هفته دفاع در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان گفت: هشت یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

8 یادواره شهید همزمان با هفته دفاع در زنجان برگزار می‌شود

جمال‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گلباران مزار شهدا همزمان با ششم مهر ماه سال جاری از برنامه‌های شهرستان است، افزود: این برنامه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با اشاره به تجلیل از دانش‌آموزان به عنوان فرزندان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: از فرزندان شاهد و ایثارگر طی مراسمی تجلیل می‌شود.

وی از اعزام خانواده‌های شهدا و جانبازان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این خانواده‌ها در قالب دو کاروان به مشهد اعزام می‌شوند.

موسوی حضور در مراسم بازگشایی مدارس را از دیگر برنامه‌های اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برشمرد و افزود: قرائت پیام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه‌های این روز است.

وی از برگزاری حداقل هشت یادواره شهدا در زنجان خبر داد و گفت: این یادواره‌ها در سطح شهر زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازانی که تاریخ مجروحیت آنان از نیمه دوم شهریور تا نیمه نخست مهر باشد، از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول