اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمان:

نخستین یادواره شهدای سرباز کرمان برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: نخستین یادواره یک هزار و 800 شهید سرباز استان کرمان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌‌شود.

نخستین یادواره شهدای سرباز کرمان برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد‌مهدی ابوالحسنی ‌‌در‌ جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سال جاری با شعار «چگونه با فرهنگ شهدا به جنگ با تحریم‌ها برویم»،‌ برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش، اجرای عملیات بیت‌المقدس، رونمایی از آلبوم عکس دفاع مقدس استان کرمان، رونمایی از 30 عنوان کتاب دفاع مقدس و آلبوم موسیقی دفاع مقدس از جمله برنامه‌های‌ ‌هفته دفاع مقدس است.

ابوالحسنی ابراز داشت: با توجه به شهادت یک هزار و 800 سرباز دوران دفاع مقدس از استان کرمان نخستین یادواره شهدای سرباز در استان برگزار می‌‌شود.

ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش‌ گفت: نظام جدید آموزشی از سال تحصیلی جاری استقرار پیدا می‌کند و بر این اساس دوره ابتدایی شش سال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رویکرد تربیت قرآنی در آموزش و پرورش‌ عنوان کرد: به همین منظور 97 مدرسه قرآنی در سطح استان کرمان راه‌اندازی شده است.

شیخ‌بهایی‌ افزود: همچنین جشن شکوفه‌ها سال جاری 29 شهریور ماه برای 54 هزار دانش‌آموز این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول