اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد به لیگ برتر راه یافت

خبرگزاری فارس: تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد توانست با پیروزی برابر تیم‌های ماهان اصفهان در بازی پلی‌آف و مالی و اعتباری فردوسی مازندران در بازی نهایی به لیگ برتر کشتی کشور راه یابد.

تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد به لیگ برتر راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، قاسم امانی فیلابی سرمربی تیم ثامن‌الحجج اظهار کرد: تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد توانست با پیروزی برابر تیم‌های ماهان اصفهان در بازی پلی‌آف و مالی و اعتباری فردوسی مازندران در بازی نهایی به لیگ برتر کشتی کشور راه یابد.

وی با اشاره به اینکه این بازی‌ها در بابل برگزار شد، افزود: تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد در بازی پلی‌آف دیروز توانست در یک بازی برتر با نتیجه 7 بر یک تیم ماهان اصفهان را شکست دهد.

امانی فیلابی افزود: در این بازی ابراهیم چراغی در وزن 50 کیلوگرم، علی پیرزاده در وزن 55 کیلوگرم، مسعود محمودی در وزن 60 کیلوگرم، علی اصغر بدری در وزن 74 کیلوگرم، علی رجب‌زاده در وزن 84 کیلوگرم، امیر محمدی در وزن 96 کیلوگرم و سید صادق جلالی در وزن 120 کیلوگرم بر حریفان خود پیروز شدند و سعید صالحی در وزن 66 کیلوگرم بازی خود را واگذار کرد.

وی همچنین با اشاره به بازی پایانی گفت: در این بازی حساس که در ساعت 18 برگزار شد تیم ثامن‌الحجج مشهد توانست با نتیجه 6 بر 2 بر تیم موسسه فردوسی مازندران به پیروزی برسد.

سرمربی تیم ثامن‌الحجج مشهد یادآور شد: در این بازی ابراهیم چراغی در وزن 50 کیلوگرم و علی پیرزاده در وزن 55 کیلوگرم در برابر حریفان خود تن به شکست دادند اما، در سایر وزن‌ها این تیم توانست به پیروزی دست یابد.

وی به صعود تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد به لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این امر با تلاش و یکدلی تمامی کادر فنی، بازیکنان و حامی مالی تیم محقق شده است.

امانی فیلابی با تاکید بر اینکه این تیم برای حضور در لیگ برتر نیاز به تقویت دارد، اظهار داشت: با توجه به سطح بالای لیگ برتر باید بانظر حامی مالی تیم عده‌ای بازیکن به تیم اضافه و تعدادی نیز حذف شوند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول