اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم مس:

بهترین بازی خود را در برابر ذوب آهن انجام دادیم / فدراسیون نباید قرعه‌کشی بازی‌ها را تغییر دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: امروز بهترین بازی فصل ما بود، بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و از دست دادن یک ضربه پنالتی و چند موقعیت حکایت از بازی تهاجمی تیم ما داشت.

بهترین بازی خود را در برابر ذوب آهن انجام دادیم / فدراسیون نباید قرعه‌کشی بازی‌ها را تغییر دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسمپور شامگاه جمعه و در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در پاسخ به سئوالی در مورد تغییر مدیریت باشگاه مس کرمان و تأثیرات آن در وضعیت تیم اظهار داشت: این سئوال را مدیریت باید پاسخگو باشد نه من، زیرا کار من فنی است و در حوزه مسائل فنی تیم باید صحبت کنم.

وی در مورد مدیریت سابق باشگاه مس گفت: من تنها نسبت به عمکرد وی گلایه داشتم، وی مسئولیت داشت و بر اساس جایگاهش یکسری مسئولیت‌ها داشت و مسئولیت‌هایی که وی باید در قبال مدیریتش به خوبی انجام دهد از نظر بنده آن‌ها را به خوبی انجام نداد از جمله مدیریت مسائل حاشیه‌ای و یکسری مسائل در زمینه قراردادها که به خوبی انجام نشد.

قاسمپور خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به تغییر ایجاد شده در بخش مدیریت مشکلات برطرف شود و با توجه به شناختی که از شهبازی دارم، وی فردی صادق و سالم است و نباید طی چند روز از وی انتظار معجزه داشت، البته وی قطعا به خوبی این وضعیت را مدیریت می‌کند.

وی در ادامه موفقیت در مدیریت در ورزش را بدون ارتباط با ورزشی بودن یک مدیر دانست و ابراز داشت: صفایی فراهانی نیز روزگاری رئیس فدراسیون بود، وی سابقه ورزشی نداشت، اما عملکرد وی موجب شد تا او یکی از بهترین مدیریت‌های ورزش را در فدارسیون فوتبال داشته باشد.

قاسمپور تصریح کرد: قطعا مدیریت باشگاه در جاهایی که فعالیت داشته تجربه خوبی به دست آورده است، البته موفقیت مدیریت جدید نیازمند توجه و حمایت مسئولان بالادستی است و باید ابزار و امکانات لازم در اختیار شهبازی قرار داده شود تا وی بتواند شرایط فعلی را مدیریت کند.

وی در مورد دیدار برابر ذوب آهن گفت: امروز بهترین بازی فصل ما بود، بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و از دست دادن یک ضربه پنالتی و چند موقعیت حکایت از بازی تهاجمی تیم ما داشت.

این مربی اذعان داشت: البته خط حمله ما بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت، مصدومیت‌های مهاجمان ما و دور بودن آن‌ها از مسابقات موجب شد تا آن‌ها کمی در زدن ضربات آخر خوب عمل نکنند.

قاسمپور بیان داشت: معتقدم در بالاترین سطح فوتبال از دست دادن این موقعیت‌ها بد و فاجعه است، باور کنید در تمام بازی‌ها موقیعت گلزنی زیادی داشته‌ایم، اما با بدشانسی این موقعیت‌ها را از دست داده‌ایم و باید با کار و تمرین بیشتر این شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی مس کرمان درباره درگیری‌های پس از پایان بازی گفت: سئوالی که در این بین ایجاد می‌شود، این است که چرا تیم پیروز باید مورد فحاشی عده‌ای قرار گیرد، البته در این بین افراد مورد خطاب بازیکنانی چون فرزاد حسین‌خانی و آرمان شهدادنژاد بازیکنان بومی و کرمانی تیم بودند و امیدوارم رسانه‌ها نیز به این مسئله بپردازند.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: با فرزاد حسین‌خانی هیچ نسبت و وابستگی ندارم، کاپیتان تیم عهده‌دار بار سنگین تیم است و حق نیست بازیکنی که با دوندگی و تلاش زیاد در دفاع و حمله به تیم کمک زیادی می‌کند از طرف عده‌ای که نام هوادار را یدک می‌کشند، فحش و ناسزا بشنود.

قاسمپور سپس در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی مدیریت این حواشی از سوی مدیرعامل باشگاه بیان داشت: اجازه دهیم عرق ایشان خشک شود، وی به زمان نیاز دارد و قطعا با گذر زمان علاوه بر به دست آوردن شناخت کافی این مسائل را به خوبی رسیدگی و مدیریت می‌کند.

وی همچنین درباره تیم ذوب آهن گفت: ذوب تیم خوب و پر مهره‌ای است و در مجموع شرایط مسابقه و نحوه بازی مس بود که موجب شد، ذوبی آهنی‌ها بازی دلخواهشان را در زمین پیاده نکنند.

قاسمپور سپس در مورد جابه‌جایی دیدار تیمش در برابر راه آهن در هفته دهم مسابقات گفت: فدارسیون حق ندارد مسابقاتی را که قرعه‌کشی کرده با تصمیمات یک طرفه تغییر دهد، البته مدیریت در مورد این بازی تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول