اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌های قبلی

حق مردم جبالبارز جنوبی ادا نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: با ابراز تاسف توجه کمتری توسط دولت‌های قبل از دولت نهم به مناطق جبالبارز جنوبی صورت گرفته است و حق مردم این مناطق ادا نشده است.

حق مردم جبالبارز جنوبی ادا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بخش جبالبارز جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با ابراز تاسف توجه کمتری توسط دولت‌های قبل از دولت نهم به مناطق جبالبارز جنوبی صورت گرفته است و حق مردم این مناطق ادا نشده است.

وی با بیان اینکه نخستین قدم برای عمران این منطقه بحث احداث راه است، افزود: با همکاری اداره کل عشایری جنوب استان کرمان راه در این منطقه ساخته شده است.

مشایخی بیان داشت: امیدواریم در آینده با آسفالت این جاده و اتصال آن به جاده مواصلاتی جیرفت به کرمان شاهد ایجاد یک منطقه گردشگری باشیم.

مشایخی تصریح کرد: در بحث آب شرب و کشاورزی در این روستاها کار بسیاری صورت گرفته است اما به دلیل عدم وجود طرح‌های کارشناسی شده هیچ‌گونه پیشرفتی صورت نگرفته است.

فرماندار عنبرآباد گفت: مهمترین بحث در این منطقه مطالعه و کار کارشناسی آب مناطق کوهستانی است.

وی ابراز داشت: دلیل عدم بهره‌مندی اهالی این روستاها از دکل مخابراتی به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه، عدم وجود شبکه برق و هزینه‌های بالا برق‌رسانی است که استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین برق مورد نیاز مخابرات در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فارس، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با حضور در روستاهای دررود، سرتاقین و ...با توانمندی‌های منطقه جبالبارز جنوبی آشنا شد و به مشکلات مردم نیز رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول