اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

فضای امن و با نشاط حق مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ایجاد فضای آرام و بانشاط برای مردم از وظایف مسئولان و محیط امن حق مردم است.

فضای امن و با نشاط حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با قدردانی از تلاش‌های سیف‌الله امینی‌زاده وی را فردی متدین‌، دلسوز و کاردان خواند و گفت: برای پیشرفت جامعه اسلامی شمشیر عرب کارساز نبود.

نجار خاطرنشان کرد: بلکه اخلاق و خلق نیکوی پیامبر اسلام (ص) موجب ادامه حیات اسلام و گسترش آن در تمام جهان شد، لذا مسئولان ما باید به این مهم توجه داشته باشند که کار آمدی و برخورد آنها است که موجب دلگرمی مردم می‌شود.

وی افزود: مدیران باید فضای امنی برای مردم ایجاد کنند و در تمام مسائل اعم از سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی امنیت مردم را تأمین کنند.

وی مبارزه با بدحجابی را یکی از مسائل مهم روز دانست و ابراز داشت: شکستن حرمت‌ها و ارزش‌های جامعه اسلامی یک نوع ناامنی محسوب می‌شود و همه باید برای رفع آن تلاش کنند.

نجار استفاده بهینه از فرصت‌ها را مهم دانست و بیان کرد: قدر لحظه به لحظه فرصت‌هایی که در اختیارمان برای رفع مشکلات خلق خدا قرار گرفته است را باید بدانیم.

استاندار کرمان از هدفمندی یارانه‌ها به عنوان طرحی عظیم و پیروز یاد و خاطر‌نشان کرد: با وجود این طرح 4.5 میلیون تن کاهش مصرف نان داشتیم و این مهم یعنی تولید 18 سال گندم استان کرمان و طرحی با این مفیدی با حمایت رهبری و ائمه جمعه دنبال می‌شود.

وی افزایش قیمت‌های جهانی را یکی از موجبات تورم 22.5 درصدی حال حاضر دانست و گفت: گرانی‌ها نباید روحیه امید و نشاط را در مردم تضعیف کند.

نجار نظارت دقیق بر دستگاه‌ها و پیگیری 89.51 درصد از مصوبات سه سفر ریاست جمهوری را که محقق شده است، موجب مباهات دانست و افزود: انتقال آب حوزه به حوزه وقت و هزینه گزافی می‌برد که برآورد اولیه انتقال آب از تاجیکستان 2 هزار و 995 میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: این میزان بودجه‌ای عظیم به شمار می‌رود و نیاز به 150 میلیون متر مکعب آب حدود 500 کیلومتر تونل، مسائل سیاسی‌، اجتماعی و ... در پیش دارد که ان‌شاءالله به یاری خداوند بتوانیم از این بحران‌ها عبور و مشکل آب استان را رفع کنیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول