اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

تحقق عدالت بزرگترین انتظار مردم از دستگاه قضا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: آنچه مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند تحقق عدالت و رسیدگی سریع، قاطع و عادلانه به مشکلات قضایی است.

تحقق عدالت بزرگترین انتظار مردم از دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری فارس ار بافق، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان دستگاه قضا که به مناسبت هفته قوه قضائیه در دفتر امام جمعه بافق انجام شد با تبریک هفته قوه قضائیه و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خون پاک و مطهر شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی انقلاب را بیمه کرد و حقایق بسیاری را برای مردم آشکار کرد و پرده از چهره تزویر و نفاق برداشت.

وی افزود: بی‌تردید، دکتر بهشتی معمار دستگاه قضائی جمهوری اسلامی و از شخصیت‌های علمی و سیاسی برجسته تاریخ معاصر ایران بود که افکار و اندیشه‌های این شخصیت علمی و سیاسی از ابعاد گوناگونی برخوردار است.

سلیمانی تصریح کرد: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد مشکلات متعدد در مسیر انقلاب، گمان می‌کرد با ترور دکتر بهشتی و یارانش می‌تواند به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.

امام جمعه بافق در ادامه به اهمیت دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: دستگاه قضایی ارگان مهمی در حکومت اسلامی است و در نظام ما نیز قوه قضائیه رکن مهم و تاثیرگذاری است.

سلیمانی افزود: آنچه مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند تحقق عدالت و رسیدگی سریع، قاطع و عادلانه به مشکلات قضایی است.

وی بر حفظ شأن و منزلت مراجعه‌کنندگان تاکید کرد و برای تمام کارکنان قضایی شهرستان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

رئیس دادگستری شهرستان بافق نیز به تشریح برنامه‌های انجام شده در سال 90 پرداخت و پیشرفت‌های دادگستری و قوه قضائیه شهرستان بافق را مرهون تلاش‌های کارکنان این نهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با دادگستری بیان کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول