اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

ایجاد دادگاه فرصتی برای اعاده حقوق مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ایجاد دادگاه فرصتی برای اعاده حقوق مردم خواهد بود.

ایجاد دادگاه فرصتی برای اعاده حقوق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری با اشاره به لزوم آگاه‌سازی مردم نسبت به مسایل حقوقی خود افزود: آگاه بودن مردم از مسایل حقوقی خود موجب کم‌تر شدن انحراف آنان و به تبع کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این بین اندیشه‌های پیشگیرانه و ریش سفیدی از عوامل موثر بر کاهش ورودی پرونده‌ها و اختلافات بین افراد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: امروز دستگاه قضایی با گسترش امکانات خود به بخش‌ها درصدد تسریع و به روز‌رسانی خدمات خود به مردم است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز ایجاد دادگاه یک فرصتی برای اعاده حقوق مردم خواهد بود و تلاش دستگاه قضایی این است که با نزدیک کردن خدمات به مردم بخش‌ها گام موثری را برای احقاق حقوق آنان بردارد.

انصاری ادامه داد: امروز دستگاه قضایی بیشتر امور خود را به شکلی مکانیزه انجام می‌دهد و از استان‌های پیشرو در این امر می‌باشد.

فرماندار شهرستان آبیک، در مراسم افتتاحیه دادگاه عمومی بخش بشاریات شهرستان آبیک افزود: این مهم به طور متوسط 125 هزار نفر را برای رسیدگی به این پرونده ها مشغول می‌کند.

وی اظهار کرد: مسئولان اجرایی این شهرستان با تمام وجود حامی دستگاه قضایی استان بوده و از تمامی امکانات خود برای پیشرفت و تحقق خواسته‌های حقوقی و قضایی مردم گام بر خواهد داشت.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این دادگاه شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به این بخش و شهرستان باشیم.

بخش بشاریات از توابع شهرستان آبیک با 25 هزار نفر جمعیت در شرق استان قزوین واقع شده است.

گفتنی است در روز افتتاح این دادگاه یک فقره پرونده منجر به قتل در این بخش با تلاش شورای حل اختلاف و مسئولان قضایی این بخش منجر به صلح شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول