اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مصوبات دولت به عنوان حقوق مردم تحقق عینی یابد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی مصوبات دولت را جزو حقوق مردم دانست و بر پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی تا تحقق کامل آنها تاکید کرد.

مصوبات دولت به عنوان حقوق مردم تحقق عینی یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملکان، پیشرفت اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در این شهرستان را قابل قبول خواند.

وی افزود: برای تکمیل باقیمانده این مصوبات لازم است دستگاه‌های استانی از تمام امکانات خود استفاده کنند و در سطح ملی نیز این موضوع را از طریق دستگاه‌‌های مرکزی پیگیری کنند.

بیگی در ادامه بر استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای تامین اعتبارات مورد نیاز و ساز و کارهای قانونی اجرای مصوبات دولت تاکید کرد و گفت: امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها موجب آبرو و شوکت نظام جمهوری اسلامی و رضایتمندی مردم شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود موضوع تولید را رویکرد اصلی شورای برنامه‌ریزی استان اعلام کرد و  افزود: با توجه به اینکه اکثر مردم شهرستان ملکان از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند الزاماً باید موضوع تولید در این شهرستان با محوریت بخش کشاورزی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ملکان نیازمندیم که شیوه کشاورزی به سمت افزایش بهره‌وری پیش رفته و آثار مثبت توسعه این بخش در زندگی مردم مشاهده شود.

بیگی با تاکید بر تامین زیرساخت‌های شهرک و ناحیه صنعتی ملکان گفت: یک هفتم اعتبارات استانی ملکان به توسعه شهرک صنعتی اختصاص یافته و امیداریم با استفاده از این ظرفیت شاهد تحقق تعهدات در خصوص این شهرک باشیم.

شهرستان ملکان با 110 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول