اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌غربی:

بخشداران مدافع حقوق مردم در مناطق محروم هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بخشداران مدافع حقوق مردم و امید آنها در مناطق محروم و روستایی هستند.

بخشداران مدافع حقوق مردم در مناطق محروم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در همایش بخشداران استان اظهار داشت: بخشداران باید همواره پشتیبان حقوق مردم محروم باشد و برای حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی بخشداران را نمایندگان دولت در بخش‌های مختلف استان‌ها خواند و افزود: این نمایندگان دولت باید نسبت به انجام وظایف محوله توسط دولت دقت نظر کامل داشته و آنها را با جدیت تمام پیگیری و اجرایی کنند.

علی‌نژاد با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم محروم استان گفت: بخشداران باید خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت قرار دهند و حضوری موثر و سازنده در بخش‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت‌رسانی موثر به مردم برای ایجاد رضایت آنها، فرصت و توفیق الهی به شمار می‌رود، تصریح کرد: بخشداران با توجه به سطح گسترده ارتباط‌شان با مردم مناطق محروم، در صف اول خدمت‌رسانی قرار دارند و باید این فرصت را مغتنم شمارند.

علی‌نژاد دوری حاشیه‌ها و مسائل جزیی را از وظایف اصلی بخشداران دانست و بیان کرد: مسائل حاشیه‌ای نباید نمایندگان دولت را از رسیدگی به امور مهم و اساسی در حوزه مدیریتی خود غافل کند از این رو وظیفه اصلی همه، خدمت بی‌منت به مردم به‌ویژه مردم مناطق محروم و روستایی است.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بخشداران بازدید و سرکشی مداوم به بخش‌های مختلف حوزه مدیریتی را در برنامه قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول