اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

صهیونیزم نمی‌تواند مانع رشد اسلام‌گرایی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که با ساخت فیلم موهن و جسارت به حریم پیامبر‌(ص) می‌توانند مانع رشد اسلام‌گرایی در سطح جهان شوند،در حالی که قطعا این حرکات زشت بر رشد اسلام‌گرایی در جهان می‌افزاید.

صهیونیزم نمی‌تواند مانع رشد اسلام‌گرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه در مومن واقعی باید سه خصلت از جمله سنتی از پروردگارش، سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش باشد، اظهار داشت: سنت پروردگار پوشاندن راز خود، سنت پیامبر مدارا و نرم‌خویی با مردم و سنت امام صبر کردن در زمان تنگدستی است.

وی با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارها و فداکاری‌های رزمندگانی است که ره صدساله را یک شبه طی کردند و به مقام قرب الهی رسیدند.

افشارمنش با بیان اینکه دفاع مقدس پیام‌های مهمی برای ملت ما داشت، تصریح کرد: این جنگ به ما آموخت می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و با اتکا به قدرت الهی می‌شود در مقابل تمام دشمنان ایستاد و این دفاع مقدس بیانگر صبر، استقامت و نصرت الهی بود.

وی با بیان اینکه دشمن از به وجود آوردن جنگ اهدافی داشت، گفت: حاکمیت مطلق بر اروند رود، تجزیه خوزستان و الحاق آن به عراق، ادعای استرداد جزایر سه گانه ایران، رهبری جهان عرب و سرنگونی جمهوری اسلامی از اهداف دشمنان بود که به فضل‌الهی و با فداکاری و رشادت‌های رزمندگان و هدایت‌های امام راحل، دشمنان به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافتند.

خطیب جمعه کهنوج مهم‌ترین عوامل پیروزی رزمندگان در جنگ را عوامل معنوی دفاع مقدس دانست و افزود‌: از جمله این عوامل بی‌اعتنایی رزمندگان به دنیا و روحیه شهادت‌طلبی، شجاعت و درس گرفتن از عاشورا است.

افشارمنش با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش  آموزان، دانشجویان، دبیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه بیان داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید این پیام را دارد که آرامش و آسایش امروز مدیون خون شهدا است.

وی ابراز داشت: اهانت به ساحت پیامبر مقدس اسلام (ص) با ساخت فیلم موهن درباره پیامبر‌(ص) بار دیگر نشان داد که غرب سیاست‌های ضد‌اسلام را رها نمی‌سازد و به دنبال نابود‌سازی تمام جهان اسلام است.

افشار‌منش اظهار داشت‌: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که با ساخت فیلم موهن و جسارت به حریم پیامبر‌(ص) می‌توانند مانع رشد اسلام‌گرایی در سطح جهان شوند.

وی افزود‌: قطعا این حرکات زشت بر رشد اسلام‌گرایی در جهان می‌افزاید.

افشارمنش تصریح کرد‌: آیا می‌توان باور کرد ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت پنج میلیون دلار بدون اطلاع و رضایت کاخ سفید باشد و ساخت این فیلم نشانه ضعف دنیای استکبار در برابر اسلام و طرحی برای مقابله با توفیقات ایران در اجلاس عدم تعهد بود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول