اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه بروجن

موج اسلام‌گرایی در آمریکا با انقلاب ایران سیر تصاعدی یافت

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه بروجن گفت: با انقلاب اسلامی ایران موج خداخواهی، اسلام‌گرایی در شرق و غرب عالم و به‌ویژه آمریکا سیر تصاعدی پیدا کرد.

موج اسلام‌گرایی در آمریکا با انقلاب ایران سیر تصاعدی یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خداکرم نادری عصر امروز در نشست فرهنگی اعضای حلقه‌های صالحین شهرستان بروجن با گرامیداشت حماسه به یادماندنی 9 دی، اظهار داشت: تهیه و ساخت بازی‌های رایانه‌ای، فیلم، سینما، اسباب بازی، نمادها و مدها، مراکز علمی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.
وی افزود: دشمنان در جنگ نرم به دنبال تسخیر باورها و ارزش‌های یک ملت‌اند، تصرف قلب‌ها و مغزها هدف اصلی جنگ نرم است و وقتی به هدف نایل می‌شوند که در حقیقت جبهه مقابل را به جبهه خودی تبدیل کرده‌اند.
نادری تاکید کرد: باید توجه ویژه داشت که با انقلاب اسلامی ایران موج خداخواهی، اسلام‌گرایی و توجه به معنویت و پاکی‌ها در شرق و غرب عالم و به‌ویژه آمریکا سیر تصاعدی پیدا کرد که برای مبارزه و کنترل آن انواع ادیان و مکاتب جدید و شبه عرفان‏های شرقی و غربی ساخته شد.
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه بروجن بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و تلاش و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تاکید کرد و افزود: همه ما امروز به عنوان میراث‌داران رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهدا هستیم و نباید اجازه دهیم دشمنان کوچکترین خدشه‌ای به نظام اسلامی و دستاوردهای آن وارد کنند.
وی ادامه داد: ایمان، اخلاص، فداکاری و شجاعت شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس درس ارزشمندی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.
نادری اضافه کرد: جوانان با ایمان و انقلابی کشور ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با انتخاب خود به مقام شهادت نائل آمدند و امروز ما به‌عنوان میراث داران آن عزیزان باید به‌دنبال ترویج این فرهنگ غنی به نسل جوان باشیم.
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه بروجن یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل جوان را حضور در مناطق عملیاتی عنوان کرد و گفت: راویان فتح با حضور در مناطق عملیاتی و تشریح مراحل مختلف عملیات‌ها باید اوج مظلومیت و عزت و بزرگواری رزمندگان اسلام را بیان کنند.
وی رسالت فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس را حساس توصیف کرد و گفت: لازم است یادگاران هشت سال دفاع مقدس خاطرات خود را به رشته تحریر درآورده و در اختیار آحاد مردم قرار دهند تا هنرمندان بتوانند با شیوه‌های هنری این فداکاری‌ها را در تاریخ ثبت کنند.
در آستانه روز بصیرت، میثاق امت اسلام با ولایت، نشست اعضای حلقه‌های صالحین واحد مقاومت صائب بلداجی با شرکت کارکنان حوزه بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان و اعضای گروه‌های تربیتی این واحد مقاومت برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول