اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر ایران در واتیکان:

اسلام‌گرایی رشد روزافزون دارد

خبرگزاری فارس: سفیر ایران در واتیکان گفت: با وجود تبلیغاتی که دشمنان ‌علیه انقلاب دارند ولی رویکرد به اسلام به معنای واقعی در همه جا وجود دارد به طوری که ما هر روز شاهد گرایش بسیاری به اسلام در کشورهای مختلف هستیم.

اسلام‌گرایی رشد روزافزون دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی هیئت خادم الرضا(ع)، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در جمع اعضای ستاد هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قم با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های ارزنده هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با بیش از 30 هزار عضو اظهار کرد: در این مقطع حساس این هیئت توانسته است در حفظ ارزش‌های اسلامی و مکتب والای اهل بیت(ع) بسیار اثر گذار باشد.
وی با اشاره به نقش رهبر کبیر انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام خمینی(ره) در فضای غبار‌آلود طاغوت به پیروزی رسید و امروزه توانسته در تمام جهات در جهان تاثیرگذار باشد.
سفیر ایران در واتیکان با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی و بر پایه ارزش‌های اسلامی و دینی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در هر کجای از جهان توانسته سر منشاء تحولات باشد و امروز انسان‌های آزاده در هر کجا که باشند اسلام و انقلاب اسلامی را راهگشای امور خود می‌دانند.
وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل اصلا تصور نداشتند که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد در صورتی که با رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب به پیروزی رسید و هر روز در حال تاثیرگذاری بیشتر در عرصه‌های مختلف جوامع است.
ناصری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است، گفت: یکی از زمینه‌های ظهور این است که جهانیان از آنچه که دارند دلزده می‌شوند و به‌دنبال منجی هستند و انقلاب اسلامی زمینه را برای آنها فراهم کرده است.
وی بیان کرد: با وجود تبلیغاتی که دشمنان بر علیه انقلاب دارند ولی رویکرد به اسلام به معنای واقعی در همه جا وجود دارد به طوری که ما هر روز شاهد گرایش بسیاری به اسلام در کشورهای مختلف هستیم.
عضو افتخاری هیئت خادم الرضا(ع) قم با اشاره به وجود مراکز مذهبی متعدد در کشورهای مختلف اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها‌ی مختلف در کشور و به تبع آن در قم ما باید سعی کنیم قم را به‌عنوان الگو به جهان معرفی کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول