اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

فیلم موهن موج بیداری اسلامی را تشدید کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: ساخت فیلم موهن و توهین به پیامبر اکرم (ص) موجب شد تا موج جدیدی از بیداری اسلامی آغاز شود و ادامه یابد.

فیلم موهن موج بیداری اسلامی را تشدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: توطئه‌هایی که امریکا و رژیم صهیونیستی دارند، زمینه را برای حضور بیشتر امریکا در کشورهای مسلمان فراهم می‌کند تا به اصطلاح از منافع این کشور دفاع کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که توطئه‌های آن‌ها به خودشان برمی‌گردد و آتشی که امروز شعله‌ور شده است، امریکا و رژیم صهیونیستی را می‌سوزاند تا بدانند توهین به اسلام به معنی نابودی توهین‌کنندگان است.

حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اذعان داشت: اگر امریکا و رژیم صهیونیستی پشت پرده توهین به اسلام و پیامبر اکرم (ص) نیستند، چرا این امر را در عمل ثابت نمی‌کنند و توهین کنندگان را تحویل مسلمانان نمی‌دهند.

وی خطاب به امریکا و رژیم صهیونیستی ابراز داشت: اگر شما راست می‌گویید، سلمان رشدی را از زیرزمین و مخفی‌گاهی که زندانی کرده‌اید، آزاد کنید تا حکم خدا در مورد وی اجرا شود.

حسینی گفت: اکنون که سردمداران امریکا و رژیم صهیونیستی در ورطه سقوط و نابودی قرار گرفته‌اند، قصد دارند با حرکت‌ها و اقدامات هیاهو برانگیز دنیا را مشغول کنند تا شاید به خیال خام خود مدتی جنایات و ظلم‌های آن‌ها از چشم مردم دنیا پنهان بماند.

وی بیان داشت: لازم بود که مسلمانان جهان سردمداران امریکا و رژیم صهیونیستی را ادب کنند تا کسی جرات جسارت به مقدسات مسلمانان را نداشته باشد.

حسینی افزود: جریحه‌دار کردن قلب مسلمانان یکی از توطئه‌هایی امریکا و رژیم صهیونیستی بود که این توطئه هم به خودشان برگشت و اگر روزی نظام اسلامی و ملت ایران علیه استکبار شعار می‌دادند، امروز تمام جهان و مسلمانان علیه آن‌ها شعار می‌دهند.

وی تصریح کرد: ساخت فیلم موهن و توهین به پیامبر اکرم (ص) موجب شد تا موج جدیدی از بیداری اسلامی آغاز شود و ادامه یابد.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و قدردانی از نیروهای مسلح شرکت کننده در آیین سان و رژه در این شهرستان افزود: یاد شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان موجب عزت و افتخار ملت ایران است.

حسینی اظهار داشت: ما باید فضای دوران دفاع مقدس را همواره داشته باشیم تا در صف‌های واحد مقابل دشمن بایستیم و توطئه‌های مستکبران ما را از اتحاد و همدلی در برابر امریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان مصلحت‌های دین و کشور غافل نکند.

وی اذعان داشت: امریکا و رژیم صهیونیستی خود را در کنار صدام، مبارک، قذافی و دیگر جنایتکاران ببینند و درک کنند که هر کس با اسلام و مسلمانان درگیر شد، نابود می‌شود.

حسینی با اشاره به بازگشایی مدارس عنوان کرد: دشمن‌شناسی، وحدت، همبستگی، رسیدن به علم و دانش مهمترین درس برای دانش‌آموزان است.

وی ساخت سلاح‌های نظامی و انجام مانورهای مختلف توسط ایران را موجب وحشت دشمنان نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان به ضعف خود اعتراف می‌کنند و از وحدت امت اسلامی می‌ترسند و می‌دانند و می‌بینند که نظام اسلامی الگوی مبارزه با ظلم و چپاول قدرت‌های استکباری است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول