اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

دشمن در دوران جنگ تحمیلی دل به خائنان داخلی بسته بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی به خائنان داخلی امیدوار و دل بسته بود.

دشمن در دوران جنگ تحمیلی دل به خائنان داخلی بسته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: دفاع مقدس مانند گنجینه‌ای ملی و افتخاری بزرگ است که باید از فراموش شدن و کمرنگ شدن ارزش‌های والای آن در جامعه جلوگیری شود.

وی افزود: دفاع مقدس به ما یاد داد که در همیشه زمان باید توجه داشت که دشمن وجود دارد و برای نابودی ما در حال برنامه‌ریزی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم با ایمان به خدا در این باره مبارزه کردند، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس ثابت شد که با ایمان به خدا می‌توان بر هر دشمنی غلبه کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن از خائنان داخلی نیز ناامید نیست، افزود: دشمن در دوران جنگ دل به خائنان داخلی بسته بود و حضور بنی‌صدر به آن‌ها روحیه می‌داد و توان آن‌ها را بیشتر می‌کرد.

امام جمعه شوشتر بیان کرد: دوران دفاع مقدس نعمتی بزرگ به شمار می‌آید زیرا با توکل به خداوند بسیاری از تهدیدات در ایران به فرصت مبدل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تأکید کرد: جوانان ایران اسلامی سرمایه‌های این کشور به شمار می‌آیند و این سرمایه‌های گران‌بها با تلاش در عرصه‌های علمی و فناوری توانستند که گام‌های بلندی را در راستای توسعه علم و استقلال علمی در ایران بردارند.

سلیمانی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت رمز موفقیت در دفاع مقدس بود، تأکید کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که دفاع از ولایت و پیروی از آن باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود و به این دلیل کشور به ثبات و موفقیت می‌رسد.

وی بیان کرد: اگر دشمنان بخواهند مقابل مقدسات و اسلام ما بایستند با تمام توان مقابل دنیا و موافع دنویی آنها خواهیم ایستاد و در این باره از جان خود نیز خواهیم گذشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول