اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان:

دفاع مقدس موجب بازیابی هویت نیروهای مسلح شد

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان گفت: دفاع مقدس موجب بازیابی نیروهای مسلح و نمایش اصالت و اقتدار آنان به جهانیان شد.

دفاع مقدس موجب بازیابی هویت نیروهای مسلح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سیروس رزمگیر پیش از ظهر امروز در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دفاع جانانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر تجاوز دشمنان منشأ غرور پایان‌ناپذیر ملت ایران و نیروهای مسلح شد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی در حقیقت فرصتی برای تبدیل تمامی تهدیدات دشمنان علیه این نظام الهی بود و ثابت کرد با وجود پشتوانه رهبری و مردمی در پرتو حاکمیت اسلام، پیروی از ولایت و وحدت نیروهای مسلح می‌توان هر متجاوزی را به زانو درآورد.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: جنگ تحمیلی فرصتی شد تا نیروهای مسلح ایران به یک نیروی قدرتمند، توانمند و خودکفا تبدیل شوند.

به گفته وی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی ایران اسلامی امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در  عرصه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در سایه وحدت و انسجام ملی و توانمندی نیروهای مسلح کشور توان دفاعی، مقابله و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر زورگویان و استکبار جهانی الگویی برای دیگر ملت‌های آزادیخواه جهان شده است.

به گفته فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، خودکفایی ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در ساخت تجهیزات جنگی و نظامی و اتحاد و انسجام نیروهای مسلح موجب تغییر رویکرد دشمنان از جنگ سخت به جنگ‌نرم و تحریم‌های اقتصادی شده است.

رزمگیر تصریح کرد: تحریم ملت ایران از سوی دشمنان بدون شک نشانه استیصال و شکست آنان در برابر ملت آزاده ایران است و هرگز نمی‌تواند حرکت روبه جلوی ایران اسلامی را متوقف کند.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی زیر لوای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان فرمانده‌کل قوا در اوج آمادگی برای دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران آماده حضور در هر میدانی هستند.

رزمگیر تصریح کرد: نیروهای مسلح استان به تبع از نیروهای کشور از اقتدار بالایی برخوردارند و در راستای دفاع از نظام و کیان اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کردستان پرداخت و برگزاری مسابقات تیراندازی کارکنان ادارات و نیروهای مسلح ویژه بانوان و آقایان به میزبانی لشکر 28 پیاده کردستان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای سرباز را از برنامه‌های این هفته در سطح استان برشمرد.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان در پایان از برگزاری همایش تجلیل از بانوان موفق در عرصه‌های مختلف در این هفته خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات شعر و خاطره‌نویسی با موضوع دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی نیز از برنامه‌های گرامیداشت این هفته در استان خواهد بود.

انتهای پیام/غ2/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول