اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری نمایشگاه هنری با مضمون جبهه و جنگ در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: نمایشگاه هنری با مضمون جبهه و جنگ در کنگان در هفته آینده برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه هنری با مضمون جبهه و جنگ در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حسن مختارزاده شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای ایام هفته دفاع مقدس در این شهرستان تدارک دیده‌ایم که به تدریج اجرایی می‌شود.

وی از برپایی شب شعر و خاطره دفاع مقدس در کنگان خبر داد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان با همکاری و مشارکت انجمن ادبی این شهرستان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس شب شعر و خاطر‌ه‌ای را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان ادامه داد: این شب شعر با محوریت شعر دفاع مقدس و با هدف یادآوری و انتقال هر چه بیشتر ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس از جمله ارزش والای فرهنگ شهید و شهادت برگزار خواهد شد.

مختارزاده اذعان کرد: شناسایی، حمایت و تقویت شعرای ادبیات پایداری از دیگر اهداف برگزاری این شب شعر و خاطره به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای آشنایی نسل جوان با وقایع دفاع مقدس و حماسه ایثار، بیان آن از زبان هنر از جمله هنر شعر است که ریشه‌ای دیرینه نیز در فرهنگ ملی دارد.

این مسئول گفت: شب شعر و خاطره با محوریت شعر دفاع مقدس با حضور شاعران پیشکسوت و جوان کنگان و استان پنجم مهر ماه جاری در تالار هنر کنگان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه هنری با مضمون جبهه و جنگ در کنگان خبر داد و اظهار داشت: حسن ابراهیمی، هنرمند شهرستان کنگان نمایشگاهی از آثارش را با مضمون جنگ و دفاع مقدس همزمان با برگزاری این هفته در گالری مجتمع فرهنگی هنری ارشاد کنگان به نمایش می‌گذارد.

مختارزاده یادآور شد: این هنرمند کنگانی که دارای رتبه فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران است، در سال‌های گذشته نیز همزمان با رویدادهای مختلف جمعی از آثار مربوط به آن رویداد را به معرض دید علاقه‌مندان به این هنر گذاشته بود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته این نمایشگاه در تاریخ دوم تا ششم مهر ماه در گالری مجتمع فرهنگی هنری ارشاد کنگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول