اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع):

دشمن می‌خواهد با گسست نسل‌ها در موفقیت جنگ ابهام ایجاد کند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی و دشمنان با گسست نسل‌ها به ویژه نسل دوران جنگ با نسل امروز سعی می‌کنند با تبلیغ روانی ناکار‌آمدی جمهوری اسلامی ایران را به راه اندازد.

دشمن می‌خواهد با گسست نسل‌ها در موفقیت جنگ ابهام ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان در محل نمایشگاه رزمی – فرهنگی طریق‌القدس در اردبیل اظهار داشت: پیام‌رسانی دوران هشت ساله جنگ تحمیلی وظیفه‌ای خطیر و رسالتی سنگین است که اگر به معنای واقعی این پیام‌رسانی صورت گیرد در حقیقت بخش عظیمی از واقعیت‌های جنگ به نسل‌های آینده منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیام‌رسانی دوران هشت سال جنگ تحمیلی مکمل جهاد مقدس است، خاطرنشان کرد: همانگونه که حضرت زینب (س) حادثه کربلا را پیام‌رسانی کرد و نگذاشت که کربلا در کربلا بماند و دفن شود جانبازان، آزادگان و ایثارگران ما نیز به عنوان پیشکسوتان این عرصه حماسه هشت ساله را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: دشمن دوست دارد یک گسست واقعی را بین نسل‌ها به ویژه نسل دوران جنگ و حال حاضر به وجود آورد تا با سمپاشی ارزشی و اعتقادی بتواند به اهداف خود دست یابد در حالی که زنده نگه داشتن آثار دوران دفاع مقدس امروز یک جهاد ارزشمند است.

کریمیان گفت: این انقلاب در 33 سال گذشته با سند ایثار و شهادت، ولایت‌مداری و اخلاص در عمل به مسیر خود ادامه داده و به یقین رمز موفقیت رزمندگان ما نیز حاکمیت چنین فضایی در دوران جنگ بود.

این مسئول تجلیل و پاسداشت خانواده‌های شهدا، رزمندگان  و ایثارگران را ضروری توصیف کرد و افزود: ما آرام آرام نسل دوران جنگ و پدران و مادران شهدا را به عنوان یک گنجینه عظیم از دست می‌دهیم به طوری که در یک سال گذشته 70 پدر و مادر شهید دار فانی را وداع گفته و در این استان دیگر قادر نیستیم از دعا و فرصت خدمت به حضور آنها استفاده کنیم که ضرورت دارد تا دیر نشده قدر بهترین سرمایه‌های خود را بدانیم و نگذاریم این سرمایه‌ها از دستمان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول برگزاری نمایشگاه رزمی – فرهنگی طریق‌القدس بیان داشت:‌ ما در این نمایشگاه قسمتی از دوران جبهه و جنگ را تداعی کردیم به طوری که جوانان ما امروز تمام سعی و اهتمام خود را به کار گرفته‌اند تا شاید با گوشه‌ای از خاطرات و رشادت‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله آشنا شوند.

کریمیان تصریح کرد: در این رزمایش در کنار به نمایش گذاشتن زندگی رزمندگان بخشی از میادین مین و موانع مصنوعی را در موضع خودی و دشمن به نمایش گذاشتیم تا نسل امروز به صورت ملموس و بیشتر دیداری با آثار جنگ آشنا شوند.

وی از تدارک بیش از 70 برنامه کلی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، رژه نیروهای مسلح، یادواره‌های مختلف شهیدان، تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان، شب شعر و خاطره و ... از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما به دنبال بازسازی و برجسته‌سازی موفق عملیات والفجر 4 و بیت‌المقدس 2 در سال‌های گذشته، امسال عملیات طریق‌القدس را که بعد از عزل بنی‌صدر به فتح بوستان انجامید بازسازی کردیم تا به همه نشان دهیم در یک تغییر موازنه نظام اسلامی ما بهترین توفیق و پیروزی را کسب کرده است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول