اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش:

گرامیداشت دفاع مقدس اصرار بر تداوم یک فرهنگ است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس اصرار بر تداوم یک فرهنگ است، فرهنگی که عزت کشور اسلامی، سرافرازی ملت و امید به آینده‌ای روشن از عناصر بارز آن به شمار می‌رود.

گرامیداشت دفاع مقدس اصرار بر تداوم یک فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر نادر علیدوست صبح امروز در آیین سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در شهر کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:‌ شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اکنون این درخت تنومند شده است.

وی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس اصرار بر تداوم یک فرهنگ است، فرهنگی که عزت کشور اسلامی، سرافرازی ملت و امید به آینده‌ای روشن از عناصر بارز آن است.

علیدوست بیان داشت: هفته دفاع مقدس اعلام آمادگی و آگاهی از واقعیت‌های سیاسی، مناسبت‌های جهانی و عوامل سبب‌ساز تحولات انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس اعلام آمادگی برای ادامه راه بزرگ‌مردانی است که شجاعت، شهامت و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دادند.

این مقام نظامی اذعان داشت: پیام گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید بر آمادگی برای زندگی آبرومندانه همراه با رفاه و توسعه در ایران اسلامی است.

علیدوست تصریح کرد: دفاع مقتدرانه از صلح و ثبات در منطقه و جهان به عنوان پشتوانه این زندگی آبرومندانه است.

وی افزود: با مروری بر تاریخ این امر روشن می‌شود که نظمی حاکم بر دنیا و مبتنی بر قدرت، سلطه و حفظ شرایط موجود است، هیچ تجدیدنظر و دگرگونی را بر نمی‌تابد و آن را مغایر می‌داند و با آن مخالفت می‌کند.

علیدوست خاطرنشان کرد: این انقلاب اسلامی و دفاع مقتدرانه در دوران هشت ساله دفاع مقدس به رهبری مرجع مسلمانان جهان نشان داد هر نظمی که در جهان وجود دارد و مخالف دین، فرهنگ، عزت، شرف و آبروی ایران و مسلمانان باشد به آن اعتنا نمی‌کند.

وی بیان داشت: کشورهای غربی و مستکبر با قدرت‌طلبی خود و شکل‌دهی به ساختار نظام جهانی و بین‌المللی دنبال منافع خود هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

علیدوست با اشاره به تشکیل سازمان ملل توسط کشورهای مستکبر اذعان داشت: آن‌ها منافع و قدرت‌طلبی‌های خود را با قدرت‌هایی که داشتند و با کودتا و سرکوب انقلاب‌ها و حمایت از دیکتاتورها توسعه دادند و خواهان ادامه آن هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این استعمارگری دشمنان را به چالش کشاند، ابراز داشت: آن‌ها متوجه شدند که جمهوری اسلامی قدرت نوظهوری است که نظم جهانی را زیر پا می‌گذارد و تاوان این قدرت، مقاومت هشت ساله مردم در دفاع مقدس بود.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس موجب شد که تمام مسلمانان جهان بیدار شوند و به خواست خداوند مکر و حیله امریکا و رژیم صهیونیستی به خودشان برگشت.

علیدوست با اشاره به اینکه دشمنان با دست خودشان ملت‌ها را بیدار کردند، افزود: اگر تا دیروز ما بیداری اسلامی را داشتیم، امروز تمام دنیا بر علیه کارهای این افراد به پا خاسته است.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام سرنیزه‌های خود را بر مقدسات مسلمانان گذاشتند و مکر آن‌ها سبب شده که اگر تاکنون مردم مناطقی در دنیا بیدار نشده بودند، اکنون بیدار شوند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول