اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فومن خبر داد

برگزاری 50 برنامه سپاه فومن در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فومن از برگزاری 50 برنامه رزمی، فرهنگی و هنری این نهاد به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری 50 برنامه سپاه فومن در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی توشه در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام لیبرال دموکراسی غرب قرار گرفته است، اظهار کرد: مقایسه ابعاد مختلف این دو نظام تفاوت زیاد آن را نمایان می‌کند.

وی با این بیان اینکه تصور اینکه هشت سال جنگ تحمیلی برای رسیدن استکبار جهانی به منابع زیرزمینی ایران بوده، نابه‌جا است، افزود: جنگ تحمیلی جنگ ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی ملت ایران بود.

این مسئول آغاز جنگ تحمیلی را برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن با این اعتقاد که نظام جمهوری اسلامی نوپا است به بهانه‌های مختلف جنگ را آغاز کرد که بتواند انقلاب اسلامی را به نابودی برساند و آن را از بین ببرد.

وی دفاع هشت ساله رزمندگان را برای نرسیدن دشمن به اهداف خود اعلام کرد و گفت: آمریکا در مقابل تجربه موفقی که از شوروی داشت درصدد بود اقدام‌ و راهکارهای دوره قبل را در ایران اجرا کند که در سال 84 حادثه ساختگی 11 سپتامبر را ایجاد کرد و پس از هدایت دکترین مهار برای ایران نبرد رسانه‌ای به راه انداخت و سپس نافرمانی مدنی را ساماندهی کرد و فتنه 88 که خود یک نوعی از ساماندهی نافرمانی مدنی بود رخ داد.

توشه با بیان اینکه اقدام‌های رسانه‌ای استکبار جهانی تعمدی و تدبیر شده است، افزود: در جنگ نرم ابزار دشمن رسانه است که از این طریق با ایران به جنگ فرهنگی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن فرهنگ و ارزش‌های ما را شناسایی کرده و با ابزار رسانه‌ای به فرهنگ و اعتقاد ما حمله ور شده است، اذعان کرد: دشمن در این جنگ فرهنگی به دنبال تخریب ارزش‌های ملت ایران است.

فرمانده سپاه فومن عرصه تاثیر گذاری جنگ نرم را ذهن و فکر جامعه ایران دانست و گفت: دشمن بر این دو عرصه مدیریت می‌کند و به دنبال آن است که یقین را به شک تبدیل کند و ملت ایران در مقابل چنین اقدام‌های دشمن باید هوشیار باشند و با آن مبارزه کنند.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فومن با 50 برنامه رزمی، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که در روز جمعه با اجرای همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان و بسیجیان این شهر آغاز می‌شود.

توشه، آذین‌بندی سردر اداره‌ها و نهادها، اماکن نظامی و انتظامی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح حوزه‌ها و برنامه‌های متنوع دیگر را از جمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه فومن عنوان کرد. 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول