اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراز کمالوند در گفت‌وگو با فارس:

لیگ آزادگان از لیگ برتر فوتبال حساس‌تر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: لیگ یک با توجه به سختی‌های خاص خودش از نظر اینجانب، لیگ سخت‌تری نسبت به لیگ برتر است.

لیگ آزادگان از لیگ برتر فوتبال حساس‌تر است

فراز کمالوند سرمربی تیم شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر قبل از دیدار سایپا شمال با تیمش بیان کرد: دیدار سختی را با تیم سایپا شمال خواهیم داشت چراکه این تیم از سرمربی به نام و بازیکنان جوان و باانگیزه بهره می‌برد.

کمالوند در ادامه افزود: تمام تیم‌هایی را که اینجانب به‌ عنوان سرمربی در آن بودم سعی کرده‌ام از بازیکنان اسم‌دار ایرانی استفاده کنم چراکه کارکردن با این بازیکنان برایم راحت‌تر است و تیم این فصل شهرداری تبریز تیم بسیار خوب و باانگیزه است.

سرمربی تیم شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: لیگ یک با توجه به سختی‌های خاص خودش از نظر اینجانب لیگ سخت‌تری نسبت به لیگ برتر است.

وی ادامه داد: زمین بازی عصر فردا زمین خوبی است که مسئولان سایپاشمال آن را انتخاب کردند و در مورد بازی فردا نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد.

کمالوند درباره نساجی دیگر تیم مازندرانی حاضر در لیگ یک اذعان کرد: این تیم باید در لیگ برتر قرار گیرد چراکه تمام شرایط حضور برای این تیم فراهم است و به نفع فوتبال است که تیمی همچون نساجی با توجه به هواداران و قدمت بالایش در لیگ برتر قرار گیرد و بنده برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

این مربی بیان کرد: میانگین سنی تیمم با توجه به بازیکنان به نام که جذب شده‌اند پایین است البته سعی کرده‌ام از بازیکنان بومی بیشتر در تیم استفاده کنم، شیث رضایی، صابر میرقربانی و مهرداد قنبری بازیکنان مازندرانی هستند که با ما همکاری می‌کنند. این نشان می‌دهد که مازندران واقعا از لحاظ بازیکن‌سازی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان گفت: با توجه به پیشنهادی که از سوی مالک قبلی تیم نساجی داشتم این را به جرات می‌گویم تا موقعی که نادر دست‌نشان در این شهر است جایگاهی به ‌عنوان سرمربی ندارم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول