اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

موفقیت‌های تیم شهرداری یاسوج مرهون زحمات هیئت فوتبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: بخش عمده‌ای از موفقیت‌های چند سال اخیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج را مدیون زحمات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

موفقیت‌های تیم شهرداری یاسوج مرهون زحمات هیئت فوتبال است

جمشید غدیری امروز در حاشیه تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای میزبانی از ایران جوان بوشهر در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بسیاری از عوامل و دست‌اندرکاران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با دست خالی در حال خدمت صادقانه و بی‌ریا هستند.

وی یکی از این عوامل مهم را هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: شاید برخی ندانند که این هیئت با دست کاملا خالی ولی با اراده و همت در حال خدمت به فوتبال این استان است.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با بیان این که هیئت فوتبال برای اعتلای فوتبال این استان کوتاهی نکرده است، یادآور شد: هیئت فوتبال اگر هم به فرض مثال در جایی کوتاهی کرده باشد لااقل برای تیم شهرداری یاسوج که نماینده همه استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بالای فوتبال کشور بوده کم‌کاری و کوتاهی نکرده است.

غدیری ادامه داد: برقراری نظم و امنیت در استادیوم تختی و آرامش بخشیدن به جو فوتبال در هنگام برگزاری مسابقات و پیش و بعد از آن از جمله اقدامات اساسی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد بستر مناسب جهت هرگونه موفقیت این تیم است.

وی گفت: باید مسئولان استانی به کمک فوتبال این استان بیایند چرا که فوتبال به قدری هزینه‌بر شده که یک نهاد همچون هیئت فوتبال به تنهایی قادر به پاسخگویی این همه مشکلات نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تعامل ارکان فوتبال این استان به خصوص هیئت فوتبال را با تیم فوتبال شهرداری یاسوج خوب و مناسب دانست و گفت: هر دو مجموعه اجازه نمی‌دهند موضوعات حاشیه‌ای به این تعامل و یکدلی خدشه‌ای وارد کند.

غدیری به آمادگی تیم برای بازی با ایران جوان در هفته دوم لیگ آزادگان اشاره کرد و گفت: به همت و غیرت بازیکنان و با حمایت تماشاگران و پشتیبانی همه ارکان فوتبال این استان به خصوص هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دومین سه امتیاز خود را در این دوره از مسابقات کسب خواهیم کرد.

وی در ادامه از تلاش‌های پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای اعتلای فوتبال این استان قدردانی کرد و گفت: مسئولان عاشق فوتبال باید بیشتر حمایت شوند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول