اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری دوستانه

تیم فوتبال صنعت ساری به دیدار پیام صنعت آمل می‌رود

خبرگزاری فارس: شامگاه امروز تیم فوتبال صنعت ساری که در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کند به دیدار پیام صنعت آمل می‌رود.

تیم فوتبال صنعت ساری به دیدار پیام صنعت آمل می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شامگاه امروز تیم فوتبال صنعت ساری که در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زند به دیدار پیام صنعت آمل می‌رود.

این دیدار که در ساری برگزار می‌شود برای دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا صنعت ساری به تازگی وارد مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور شده و پیام صنعت آمل نیز در آینده‌ای نزدیک باید در لیگ دسته سوم کشور توپ بزند.

به هر حال تیم‌های مازندرانی حاضر در لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشورمان درصدد هستند تا با برگزاری اردوهای منظم، تمرینات منسجم و انجام دیدارهای تدارکاتی هدفمند بتوانند نماینده شایسته‌ای برای این استان بوده و بار دیگر به این رشته ورزشی پرطرفدار رنگ و بوی خاص ببخشند.

سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال پیام صنعت آمل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: قبل از دیدار با صنعت ساری، نماینده آمل چند دیدار تدارکاتی انجام داده و توانست تا حدودی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند.

میثم یوسفی افزود: این تیم با بازیکنان بومی خود در دیدارهای تدارکاتی نیز همانند تمرینات بسیار با انگیزه و پرشور ظاهر می‌شود و ما را روز به روز به آینده‌ای روشن امیدوار می‌کند.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی پیام صنعت گفت: این تیم تاکنون با تیم‌های قدرتمند لیگ برتری صبای قم، سایپا شمال، تیم منتخب بازیکنان نوری حاضر در لیگ دسته یک و دو باشگاه‌های کشور، شموشک نوشهر و سپاهان قائمشهر دیدار داشته است.

یوسفی تصریح کرد: در دیدارهای گذشته بازی بسیار زیبا و تماشایی را مقابل حریفان دیدیم که نشان می‌دهد تمرینات منسجم حسین ولی‌پور و بازیکنان‌اش توانسته ما را به اهداف‌مان برساند.

سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل در پایان اذعان داشت: با حمایت مسئولان و مردم می‌توانیم به لیگ‌های بالاتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان صعود کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول