اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری:

پیروزی در شهرآورد فوتبال مازندران حق مسلم‌مان بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری پس از پیروزی تیمش در شهرآورد مازندران مقابل نفت محمودآباد گفت: کسب سه امتیاز بازی حق مسلم تیم و بازیکنانم بود که به شایستگی به آن رسیدیم.

پیروزی در شهرآورد فوتبال مازندران حق مسلم‌مان بود

علی‌اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دیدار بازیکنانم بازی قابل قبولی را مقابل حریف به نمایش گذاشتند و شایسته هر سه امتیاز بازی بودند.

وی افزود: تیم صنعت ساری پس از تغییر و تحولات صورت گرفته دو ماهی است که زیر نظر کادر فنی تمرینات منظمی و چند بازی تدارکاتی را سپری کرد.

مدیرعامل صنعت ساری گفت: برای این پیروزی بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتند و با آمادگی خوب بدنی در این دیدار حاضر شدند.

این مسئول بیان داشت: اگر در این بازی بازیکنانش قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند می‌توانستند بیشتر از این‌ها به تیم میزبان گل بزنند.

یمینی تیم مقابل را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: تیم نفت محمودآباد از تیم‌های خوب فوتبال استان است که سابقه چندین ساله در لیگ فوتبال کشور دارد.

مدیرعامل صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: با توجه به تمرینات فشرده‌ای که بازیکنان زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند، به طور حتم هفته به هفته بازیکنان از نظر بدنی به هماهنگی لازم می‌رسند.

وی بیان داشت: برای فصل جاری مدیریت باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کرد و این تیم با حضور بازیکنان جوان بومی یک بار دیگر جایگاه خود در لیگ آزادگان حفظ خواهد کرد تا ناکامی فصل گذشته را جبران کند.

یمینی گفت: لیگ دسته دو فوتبال کشور تازه آغاز شد و این تیم با همت و تلاش همه‌جانبه مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و به ویژه مسئولان استان و شهرستان هدفش صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته نخست فصل جدید لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور موفق شد میزبان خود نفت محمودآباد را در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد سه بر یک شکست دهد.

در این بازی شهرام فلاح، علیرضا فرجی و مهدی فولادی برای صنعت ساری گلزنی کردند.

در فصل جدید لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور مازندران دارای چهار نماینده به نام‌های صنعت ساری و استقلال ساری، نفت محمودآباد و نوژن شهرداری شموشک نوشهر است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول