اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دبیر هیئت فوتبال مازندران

برنامه‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران، شش بازی همزمان از ساعت 16 در روز جمعه 31 شهریور برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مازندران اعلام شد

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری دیدار دیدنی و جذاب تیم صدرنشین لیگ برتر استان با تیم چهارم لیگ در قائشمهر خبر داد و بیان داشت: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران، شش بازی همزمان از ساعت 16 در روز جمعه 31 شهریور برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم صدرنشین استقلال لموک قائمشهر میزبان تیم وحدت فریدونکنار در قائمشهر است و دریای بابل نیز در بابلسر مهمان تیم شهدای این شهر است.

دبیر هیئت فوتبال مازندران در ادامه از بازی دو تیم شهید کریمی جویبار و طپش قائمشهر در جویبار خبر داد و بیان داشت: در یکی دیگر از بازی‌ها تیم دریای زاغمرز میزبان شهروند سورک است.

رسولی درباره دیگر مسابقات این هفته یادآور شد: در چمستان تیم شهدای لاویچ میزبان پیام شهدای سلمانشهر است و سپاهان قائمشهر در چالوس به دیدار بازرگان این شهر می‌رود.

وی گفت: در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ تیم شهدای ساری با قرعه استراحت روبرو شد.

دبیر هیئت فوتبال مازندران اذعان داشت: در جدول رده‌بندی تیم استقلال لموک قائمشهر با 36 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های شهدای ساری و شهروند سورک به ترتیب با 35 و 32 امتیاز دوم و سوم هستند.

رسولی همچنین درباره مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران افزود: هفته شانزدهم این رقابت‌ها روز پنجشنبه 30 شهریور شش بازی همزمان از ساعت 16 برگزار می‌شود.دو تیم صدرنشین جدول شهدای شورکا جویبار و پدیده شمال ساری در جویبار با هم مسابقه می‌دهند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران در ادامه متذکر شد: در این هفته همچنین شهرداری نوین بهشهر با شهدای لله مرز، بسیج لمراسک گلوگاه با آزمایش قائمشهر، استقلال طبقده با اورمان حسین آباد و نکاسفال با دنیای کمپرس قائمشهر مسابقه می‌دهد.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: در جدول رده‌بندی تیم‌های مقاومت جویبار و بسیج لمراسک گلوگاه با 29 امتیاز و شهدای شورکا جویبار با 28 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول