اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در رقابتهای قهرمانی کشور؛

4 ووشو کار آذربایجان‌شرقی در اردوی تیم ملی ووشو بانوان

خبرگزاری فارس: چهار ووشو کار آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی ووشو بانوان کشور برای حضور در اردوی آمادگی رقابت‌های آسایی ویتنام و جهانی ماکائو دعوت شدند.

4 ووشو کار آذربایجان‌شرقی در اردوی تیم ملی ووشو بانوان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،چهار ووشو کار آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی ووشو بانوان کشور برای حضور در اردوی آمادگی رقابت‌های آسایی ویتنام و جهانی ماکائو دعوت شدند.
 فرناز امانی، غزاله قاسمی، ندا قنبرزاده و مریم نهالی پس از مسابقات ووشوی قهرمانی کشور جوانان بانوان انتخابی تیم ملی در کرمانشاه از سوی کادر فنی به این رقابت‌ها دعوت شدند.
در پایان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور جوانان بانوان انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی 2012 ماکائو که در کرمانشاه برگزار شد،خراسان رضوی با کسب 14 مدال طلا و پنج نقره به مقام قهرمانی تیمی در مجموع دو بخش تالو و ساندا دست یافت و ووشو کاران آذربایجان‌شرقی صاحب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند.
در بخش تالو رده سنی نوجوانان فرناز امانی از آذربایجان‌شرقی به یک طلا و یک نقره رسید، ندا قنبرزاده از شهرستان مرند در رقابت‌های 48- به مدال طلا دست یافت، غزاله قاسمی در تالو برنز گرفت و مریم نهالی در وزن 60- به دومین مدال برنز آذربایجان‌شرقی دست یافت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول