اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

غرب گسترش اسلام را موجب سقوط خود می‌داند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با محکوم کردن ساخت فیلم موهن گفت: غرب گسترش اسلام را موجب سقوط خود می‌داند.

غرب گسترش اسلام را موجب سقوط خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید علی میر ابراهیمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی واحد رشت با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س)، این بانوی بزرگوار را الگوی مردان و زنان به ویژه دختران خواند و اظهار کرد: این روزها شاهد دریوزگی و گستاخی‌های بی‌شرمانه آمریکا هستیم و دشمنی این خبیث با اسلام و مسلمین بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز غرب به بن‌بست و انزوای واقعی رسیده است، گفت: غرب به ویژه آمریکا که روزی در حوزه اقتصادی به خود می‌نازید امروز رو به نابودی است و منشا تمام این تاثیرات را در گسترش اسلام می‌داند.

این مسئول با اشاره به نظرات یکی از نظریه‌پردازان غربی در این راستا بیان کرد: غرب گسترش اسلام را موجب سقوط خود می‌داند از این‌رو کسی را که قرآن آورده مورد هدف خود قرار داده است.

وی با محکوم کردن ساخت و انتشار فیلم موهن، خاطرنشان کرد: غرب با ساخت و انتشار این فیلم آبروی خود را برده است.

میر ابراهیمی با تاکید بر اینکه حضور دشمن در تمام صحنه‌های جامعه باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: دشمن امروز پیامبر اکرم (ص) را مورد هدف خود قرار داده و ممکن است پس از این درباره امامان ما نیز فیلم بسازد.

وی ادامه داد: وظیفه کارشناسان و متخصصان حوزه رسانه این است که با ساخت فیلم‌ها و سریال‌هایی درباره زندگی پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) بزرگواری‌ها و خدمات ایشان به اسلام و بشریت را به مردم جهان بشناسانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به فعالیت تشکل بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها به ویژه در واحد رشت بیان کرد: بسیج دانشجویی با مسئول سابق تعامل بسیار خوبی با دانشگاه داشته و امیدواریم مسئول جدید نیز این تعامل را تقویت کند.

وی به فعالیت بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف فرهنگی مانند مجله‌ها و نشریات، اردوها و سایت‌‌ها  اشاره کرد و یادآور شد: در طول این سال‌ها دانشگاه شاهد یک فعالیت پیشگام از بسیج دانشجویی واحد رشت بوده است.

میر ابراهیمی برگزاری اردوهای جهادی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای جهادی و خدمت به خلق خدا در قرن بیست و یکم یک ارزش و یک الگو است.

وی افزود: بسیجی بودن و قرار گرفتن در فضای بسیج یکی از توفیقات اللهی است زیرا خدمت به خلق توفیق  می‌خواهد.

به گفته این مسئول جوانانی که در اوج جوانی اوقات خود را در محیطی مانند بسیج صرف می‌کنند مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند و افرادی که چنین توفیقی پیدا می‌کنند باید شاکر خداوند باشند.

وی یادآور شد: جوانان با خدمت در بسیج سرمایه معنوی خوبی را برای آینده خود ذخیره می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد گیلان نیز در مراسم مذکور با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه کریمه اهل بیت (ع)، به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه‌هایی که امروز شاهد آن هستیم همان فتنه‌هایی است که مقام معظم رهبری پس از فتنه 88 به آن اشاره کرده بودند.

حجت‌الاسلام علی کریمیان با بیان اینکه مسئولان بسیج دانشجویی واحدها برای بررسی مسایل روز کشور اهمیت بیشتری قائل باشند، ابراز کرد: حرکت در راستای محورهای نشان داده شده از سوی مقام معظم رهبری، مطالبه ما از دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی است.

وی کار با اعضای بسیج دانشجویی را یکی از سیاست‌های کلان دانشگاه‌ها دانست و اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید انتقال دهنده پیام‌های نظام و دانشگاه به دیگر دانشجویان باشد.

این مسئول دشمن‌شناسی و استفاده از مشاوره‌های دیگر نهادها را در راستای اسلامی کردن دانشگاه‌ها موثر خواند.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های حمید رضا محمدی مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد رشت تجلیل و مهدی کاشفی به عنوان مسئول جدید این حوزه معارفه شد.

محمدی به دلیل پایان تحصیلات خود در واحد رشت و ادامه تحصیل در دانشگاه گیلان از این مسئولیت تودیع شده است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول