اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت

دیپلماسی ایران در مقابل غرب کاملاً منطقی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل غرب، دیپلماسی منطقی را دنبال می‌کند.

دیپلماسی ایران در مقابل غرب کاملاً منطقی است

سید‌سعید حیدری‌طیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن اشاره به روابط ایران و کانادا اظهار کرد: نزدیک به یک میلیون نفر ایرانی در کانادا مستقر هستند یا به صورت ایاب‌ذهاب در آنجا زندگی می‌کنند و درحال رفت و آمد هستند.

حیدری‌طیب ادامه داد: امورات افراد مستقر در کانادا باید در سفارت‌خانه بررسی شود لذا جمهوری اسلامی ایران به دلایل انسانی با کانادا با صحه‌صدر عمل می‌کند.

وی کانادا را کشوری که دشمن ایران است معرفی کرد و گفت: کانادا همواره مسئول طرح ادعای حقوق بشر علیه ایران بوده است و در طول 10 سال اخیر عملاً روابط ایران و کانادا فقط به‌خاطر زندگی ایرانیان مستقر در کانادا بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت تصریح کرد: قطع رابطه دیپلماتی کانادا با ایران زیاد مهم نیست چراکه ایران بحران‌های بالاتر از این را نیز با موفقیت پشت‌سر گذاشته است و در طول این 33 سال بارها بیش از 20 کشور اروپایی ایران را ترک کرده و هیچ تاثیری بر روی موفقیت نظام نداشته است.

وی هدف کانادا از قطع رابطه با ایران را تحت‌الشعاع قرار دادن نظام عنوان کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد در تهران به خوبی در دنیا درخشید و این اجلاس به معنای دور و کنار زدن تحریم‌های دیپلماتیک ایران بود.

حیدری‌طیب اظهار کرد: در طول سه سال آینده، ایران می‌تواند با ریاست نهادی که بر دو سوم از کشورهای جهان عضو اجلاس عدم‌تعهد دارد به یک بازیگر فعال در عرصه بین‌المللی تبدیل شود.

وی ادامه داد: ما باید در راستای منافع ملی خود امورات را دنبال کنیم چراکه سیاست غرب در برابر ایران‌، وحشی شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست غرب در برابر ایران دچار تنا‌قضاتی درونی خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران در مقابل غرب وحشی دیپلماسی منطقی را دنبال می‌کند و به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول