اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا:

80 درصد کلاس‌های ششم ابتدایی نکا هوشمند شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت توجه به فناوری‌های نوین در آموزش و پرورش، 80 درصد کلاس‌های پایه ششم ابتدایی این شهرستان هوشمند شد.

80 درصد کلاس‌های ششم ابتدایی نکا هوشمند شد

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: اجرایی کردن نظام آموزشی 3-3-6 نیازمند آمادگی خانواده‌ها بوده که در این مورد نیز شهرستان جلسات متعدی را با اولیای دانش‌آموزان پایه پنجم برگزار کرده است.

وی گفت: رویکرد نظام آموزشی ما مبتنی بر پنج عنصر تفکر، ایمان، علم، عمل و اخلاق است که هر کدام جایگاهی دارند و جایگاه اخلاق مجموعه‌ای از جایگاه چهار عنصر است.

کارگر ادامه داد: اخلاق در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که معتقدیم فرزندان ما در هر درجه‌ای از علم و دانش که قرار داشته باشند بدون اخلاق راه به جایی نمی‌برند و به همین دلیل نیز در سند تحول نگاه ویژه به این مقوله شده و سند تحول بنیادین سندی مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: 55 کلاس پایه ششم برای سال تحصیلی جدید آماده شده که از این تعداد پنج کلاس غیردولتی و بقیه دولتی هستند.

وی یادآور شد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش که از دغدغه‌های مهم رهبری است در واقع به بطن و درون مطالب رفته و مسائل را برای دانش‌آموزان روشن، واضح و قابل فهم می‌کند.

کارگر گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، نظام آموزش را از کهنه بودن و حافظه‌محوری به نو بودن و فهم‌محوری تبدیل کرده و دانش‌آموز با فهم مطالب درک درستی از پیرامون خود داشته و ماندگاری بهتری نیز خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به آموزش ضمن خدمت برای تمام مربیان و معلمان پایه ششم خاطرنشان کرد: با اجرای نظام آموزشی 3-3-6 هر سال و به صورت همزمان در دو پایه مقاطع تحصیلی تغییرات اعمال و براساس زمان‌بندی انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا اذعان داشت: تمام معلمان پایه ششم ابتدایی براساس دستورالعمل از پایه پنجم سال گذشته گرفته شده‌اند و علاوه بر گذراندن کلاس‌های ضمن خدمت انجام شده در طول سال نیز کلاس‌های دوره‌ای ضمن خدمت برای آنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول